Snop Skrevet 11. august 2009 #1 Del Skrevet 11. august 2009 Ja, jeg vet at det er et "hvor langt er et tau"-spørsmål og at det er veldig individuelt... Men sånn gjennomsnittlig, tenker jeg... Jeg har tatt trafikalt grunnkurs men har ikke hatt en eneste kjøretime, er ganske vimsete av meg og har ingen å øvelseskjøre med privat. MEN jeg har veldig god tid og er fleksibel på den måten ettersom jeg ikke jobber, kan konsentrere meg masse om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 12. august 2009 #2 Del Skrevet 12. august 2009 Vel, nå snakker jeg jo bare for meg selv, men når jeg tok lappen (som begynner å bli noen år siden) starta jeg med teorien i januar og kjøretimeoppstart i februar/mars. Etter x-antall kjøretimer (20-25 +/-) mente læreren at jeg var klar for teorieksamen og oppkjøring. Pga at det var mange som skulle ta den, måtte jeg vente en 3-4 uker så jeg hadde den i slutten av juni. Ergo tok hele greia fra start til slutt rundt 6 mndr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 12. august 2009 #3 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg tok lappen på 3 uker, først teoriprøven, så en uke seinere begynte jeg på intensivkurs, fikk da bestilt oppkjøring med en gang siden jeg hadde bestått teorien. Kjørte i 2 uker og bestod oppkjøringa. Hadde da kjørt en del hjemme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå