Gjest Gjest_polly_* Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 hei! Jeg skal nå bytte atidepresive pillene mine, går på tolvon og efeksor. de har hjulpet noe, men har da gått opp 15 kg pga di.. kjempe gøy.... men skal nå få ny pille, Nycoflox, disse skal man ikke gå opp i vekt av! men det jeg lurer på, om noen her har gjort det samme.. og hvor fort vekta har gått ned igjen?? jeg vil ha det av nå! jeg er aktiv, spiser ikke noe usunt osv! håper noen vet....
Tianna Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 (endret) dette lurer jeg også på... noen som vet? skal bytte helt likt som deg!! har lest litt om det her på forumet at mange hat gått ned da di har byttet... men har dere da gjort noe mer for det liksom? Jeg er nå i nedtrappings uken min, og har blitt kjempe syk... ikke psykisk, men fysisk... kvalme, diare, migrene og ekstrem klad svette.... !!!! hvis dette er vanlig så skjønner jeg godt at det er mange som ikke klarer å slutte på pillene ( tovlon og efxsor ) men hvis det bare er for noen dager og vekten går ned, så får det gå har som sagt lest litt og skrevt litt om dette her før, men da jeg så din her nå som skriver jeg litt her også for få "tråden" opp! hehe... kansje noen nye svar Endret 16. august 2009 av pixie25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå