Gå til innhold

Din sunneste middag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ka er din sunneste middagsoppskrift?

Tenker da på den middagen du lager deg når du føler at du må være "flink og sunn"...den du spiser litt for mye av, men som ikkje gir deg dårlig samvittighet! Men den må væra god altså!

Min må være grønnsakssuppe lagd av vatn og buljong + masse grønnsaker og kvitløk! Da spiser eg av hjertens lyst uten å tenke på at eg ikkje burde spise mer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ildfast form med masse forskjellig grønnsaker, Fiskefilet på toppen, en goooog skvis lime eller sitron over og stekes i ovnen :)

Endret av Nelly Pelly
Skrevet

micre frosne laksebiter med soyasaus og lime over. ca. 4-5 min. (fra fryst tilstand)

wok'er grønnsaker til. pose eller hva man haver. serveres med yoghurt og (thai)chillsaus.

Skrevet

Denne grønnsaksgryta kommer høyt opp på lista. Spiser så mye jeg vil av gryta (men ikke av couscousen!)

Skrevet
Denne grønnsaksgryta kommer høyt opp på lista. Spiser så mye jeg vil av gryta (men ikke av couscousen!)

Den grønsaksgryta såg god ut markjordbær! Den tror eg må prøves:) Kunne minne litt om en oppskrift eg har som kalles "marokkansk gryte" bare at den inneholder noen andre krydder og rosiner. God den også!

Couscous'en bytter eg gjerne ut med flatbrød el knekkebrød så blir det kanskje litt sunnere?!?

Skrevet

både couscous og burgur finnes i fullkornsvariant.

Skrevet
både couscous og burgur finnes i fullkornsvariant.
¨

Så bra! Må kjøpes inn:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Den grønnsaksgryta skal jeg prøve meg på!

Bra tråd! Flere forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...