lille_mei Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg har vært plaget med hodepine lenge og gikk flere mnd til manuellterapeut uten bedring. Var hos legen for å få sjekket meg, men var ingen ting alvorlig galt med meg. De mener det er psykisk. Men da er spørsmålet mitt siden jeg er trøtt og slapp i tillegg. Hvilke vitaminer anbefaler dere? Prøvde vitaminbjørner men de var vist tilsatt masse sukker og et stoff som var forbudt i andre land. VitaePro eller OmegaPro er det gode produkter? Andre alternativ?
Marblecake Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Har du tatt blodprøver for å sjekke vitamin/jern mangel da?
lille_mei Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Nei, trodde man kunne ta vitaminer uansett og få posetivt utbytte av det?
Marblecake Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Med ett vanlig kosthold får man i seg de vitaminene man trenger uansett, "viktigere" hvis man ikke spiser fisk å ta Omega3. Jeg er på diett så får ikke i meg nok av diverse vitaminer, så jeg slenger i meg en Vitamineral og Udo's Choice olje. Viktig å ikke ta mange forskjellige vitamin tabletter siden for mye av enkelte vitaminer ikke er bra for kroppen.
lille_mei Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk for innspill. Jeg får ta kontakt med legen igjen å få tatt en blodprøve.
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Vitaminer vet jeg ikke, men det jeg pleier å gjøre når jeg har vondt i hodet er i hvertfall å spise litt salt og drikke masse vann.
Pingting Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Spiser du riktig da (masse frukt og grønt, grovt brød, sunt fett)? Det hjelper ikke å ta vitaminer om resten av kostholdet er dårlig. Regelmessig trening kan også hjelpe mot slapphet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå