Gjest Gjest_Pepsi_* Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Hei alle sammen! Jeg vil trappe ned fra en dagsdose på 100 mg. Zoloft, til 0 forhåpentligvis! Noen som har erfaringer og vet hvor lenge jeg må regne med å bruke og hvordan det gikk? Bør jeg f.eks gå rett ned til 50 mg. og bruke dette i 2 uker, og så ned til ingenting, eller hva? Ser frem til/håper på å være medisin-fri og i helsemessig bra form resten av mitt liv!!
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hei alle sammen! Jeg vil trappe ned fra en dagsdose på 100 mg. Zoloft, til 0 forhåpentligvis! Noen som har erfaringer og vet hvor lenge jeg må regne med å bruke og hvordan det gikk? Bør jeg f.eks gå rett ned til 50 mg. og bruke dette i 2 uker, og så ned til ingenting, eller hva? Ser frem til/håper på å være medisin-fri og i helsemessig bra form resten av mitt liv!! Det er noe som legen din vet best. Ta det opp med legen og si at du vil trappe ned. Nedtrapping skal skje i samråd med legen. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå