Gjest Ikke Hårsår Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg har lest gjennom tråden om "interiørtabber", og for min del bryr jeg meg ikke om at venner og bekjente ikke deler min smak i interiør/møbler/farger o.l, (eller klær for den saks skyld!), og blir ikke fornærmet av den grunn. Smaken er som baken, og jeg har valgt mine ting fordi jeg liker dem.. En annen ting er å kritisere andres valg uoppfordret o.s.v Man trenger ikke være uhøflig selv om man er uenig. Jeg synes det er artig å høre andres meninger o.l, så jeg tenkte å starte en tråd der man viser bilder av ting man har eller ønsker seg, så kan andre si sin mening.. kanskje kan man være til inspirasjon? (Eller gi andre en god latter om det skulle bli sånn ) Håper på mange bidrag! (Og for dem som ikke synes noe om sånn "synsing" eller ikke vil høre negativ/positiv kritikk om egne valg, er det så enkelt å bare ikke legge ut bilder..Genialt!) Jeg kan starte med min sofa som jeg liker veldig godt, den er god å sitte i, veldig romslig og ikke alt for dyr.. minuset er at det blir klamt med naken hud direkte på sofa'n.. Så, hva synes dere??? (OJ! Nå ble jeg flau, men velger å poste innlegget likevel, så slipper jeg å skriva alt på nytt, når jeg har lært meg å legge ut bilder.. Sofaen min heter "Cuba" og er fra Bohus, men finner den ikke på sidene deres.. Har et bilde på pc'n som jeg har lastet ned da jeg kjøpte den, men er såpass amatør at jeg ikke får til å legge dem ut! Jeezes!!) For ikke å være helt håpløs legger jeg ut et bilde fra IKEA sine sider av en type glass jeg har litt lyst på, selv om jeg hele tiden ser det an og venter, for jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke dem til.. Jeg tenkte på is/ dessert-skål, men.. får se. De er ikke dyre heller, så det står ikke på det. De er av klart glass med limegrønn dekor, heter "Pralin" og koster 19,- kr. Tilbakemeldinger, noen?? PRALIN
Hårek Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Fine glass:) Enig i at det er lurt å ikke kjøpe før man vet bruksområde, ellers er det lett for at det blir skapfyll. Gøy tråd forresten.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Jeg har 2 lampetter i stua og 2 i kjellergangen, har hatt dem i flere år, og liker dem for såvidt like godt ennå. Samboer derimot, misliker lampetter generelt, og er ikke såå begeistret Jeg tror ikke jeg kjøpte mine på Skeidar, men fant bilder av samme type der, er sikkert nokså vanlige og uoriginale, samt masseprodusert, men men Toscana Rimini
Gjest Smijern-Fan Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Jeg var tidligere fan av smijerns-produkter, gjerne lysestaker, vinstativ o.l. Kjøpte derfor en del småting fra Black Design i den tiden. Er ikke like gira på sånt lenger, men syns fremdeles det er fint i moderate mengder. Jeg har bl.a følgende fra Black Design: Kaffefilter-holder Gryteunderlag Kjøkkenredskaps-holder Serviettholder-Flat Serviettholder-passer for små servietter Lysfat-Langt Lysfat-Kvadratisk Rammer-For 2 bilder Jeg bruker alt sammen den dag i dag, utenom de rammene, har aldri hatt dem på veggen, faktisk. Nå skal det sies at da det meste av dette ble kjøpt bodde jeg på et lite tettsted der utvalget av interiør var snevert, det var stort sett bare nille, europris og en blomsterhandel som førte Black Design-produkter. Flere som er som meg?
Gjest Sommergjest Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Heia! Jeg har kjøpt fargerike brikker til utebruk på hagebordene mine nå i sommer. Har 2 sittegrupper på hver side av huset, og har kjøpt 3 ulike farger for å pynte opp! Er vanligvis beskjeden i fargevalg, men i sommer har jeg valgt skikkelige gla'farger! Har 2 av hver farge, kjøpt på Princess, og prisen var 19,- kr per. stk. Aqua Cerise Denne i cerise ser annerledes ut i virkeligheten, mye mer knallrosa. Den siste fargen var limegrønn, ment fant ikke bildet, det er denne jeg liker best.
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Jeg skal inn i mitt nye hus snart og har følgende ting som skal kjøpes inn før innflytting: Lampe til trappen inne: Camouflage Spisestuestoler: SM66 Skjenk: AL614 Hagemøbler: Ancher benk, stol og bord - hvitmalt Lenestol til stuen: Den spanske stol
Gjest Elastica Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Den spanske stol Den spanske stol! En av mine favoritter! Skal du ha sort eller oak-farget lær?
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Den spanske stol! En av mine favoritter! Skal du ha sort eller oak-farget lær? Jeg hadde egentlig mest lyst på brun siden jeg har alt i naturfarger hjemme. Men tenker at den sorte vil holde seg finere mye lenger, så jeg satser på å kjøpe en sort
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Jeg må absolut have stofledninger til mit hjem. Jeg har fundet stofledninger her. Havde tænkt at en ny stofledning til min favoritlampe erf sagen da jeg ikke har råd til en helt ny hængelampe.
Fr. Linn Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Ønskeliste - Jeg kunne tenke meg et par hvite Tolix-stoler. En til kjøkkenet og en til soverommet. - En gammel (da mener jeg gammel og ikke sånn fra 90-tallet) furukommode (lav) som kan males hvit eller brukes som den er og fungere som nattbord Jeg er så absolutt enig i at man ikke trenger å være uhøflig selv om man er uenig. Hvis man ikke liker andres meninger/ting/klær, betyr ikke det at man uoppfordret MÅ komme med sin ærlige mening - og det er fullt mulig å ha forståelse for at andre har forskjellig smak - og ikke nødvendigvis dårlig smak...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå