Gjest lys og varme Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en snasen lampe som skal henge over spisetua vår i eik? Lampen kan gjerne være hvit.......evt grå el.kremfarget...har så lyst å ha noe spesielt.....ikke noe skeidargreier......er så kjedlig:( Er jo så mange hjem som ser like ut...jeg vil være litt spesiell.....elsker å overraske interiørmessig......trives med glade farger og litt sprell.
Grønt blad Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg liker lampene fra Flos veldig godt. En av favorittene er Romeo Moon. Louis Poulsen produserer også veldig mange fine lamper. Kanskje du finner en der?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Jeh synes Herstal har mange fine lamper.
Gjest Elastica Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 FLY-lampene fra Kartell (tror jeg) finnes i mange forskjellige farger. Og Verner Panton har designet noen morsomme lamper som finnes i mange forskjellige farger. De er kanskje litt små, men jeg synes de er fine. Kommer dessverre ikke på navnet akkurat nå.
Hårek Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 FLY-lampene fra Kartell (tror jeg) finnes i mange forskjellige farger. Og Verner Panton har designet noen morsomme lamper som finnes i mange forskjellige farger. De er kanskje litt små, men jeg synes de er fine. Kommer dessverre ikke på navnet akkurat nå. Flower pot ? Den er litt liten ja, men man kan ha flere ved siden av hverandre. Veldig fin syntes jeg, og så har den et litt lekent uttrykk.
Gjest Elastica Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Flower pot ? Den er litt liten ja, men man kan ha flere ved siden av hverandre. Veldig fin syntes jeg, og så har den et litt lekent uttrykk. Det var den, ja! (Også leste jeg ts' innlegg feil - jeg trodde hun var ute etter en fargerik lampe. )
Gjest lys og varme Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 tuuusen hjertelig alle sammen.........mange nydelige lamper....no er det valgets kvaler........og no vurderer jeg like gjerne en i en sprek farge.....kan også bli veldig bra:-) ble kjempeglad jeg no:-)))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå