Gå til innhold

grønnfarge? hjeeeelp

Fremhevede innlegg

Gjest malelina
Skrevet

hei

JEg ville såååå glad om noen kan hjelpe meg. Jeg skal male et gammelt skap grønt....jeg har sett en grønnfarge,men aner ikke hva den heter.......det er en dus og lys grønnfarge,ikke mint og ikke klargrønn..........mener jeg har lest et sted at den kalles empiregrønn......har sett flere gamle møbler malt i den fargen....men utifra fargekartene er jeg like klok. Noen som kan hjelpe meg? takkitakk

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_fashionista_*
Skrevet
hei

JEg ville såååå glad om noen kan hjelpe meg. Jeg skal male et gammelt skap grønt....jeg har sett en grønnfarge,men aner ikke hva den heter.......det er en dus og lys grønnfarge,ikke mint og ikke klargrønn..........mener jeg har lest et sted at den kalles empiregrønn......har sett flere gamle møbler malt i den fargen....men utifra fargekartene er jeg like klok. Noen som kan hjelpe meg? takkitakk

Hm, nesten umulig siden vi ikke har sett den grønnfargen du har sett. Men jeg vet gamle møbler ofte males i empiregrønn og lys empiregrønn, så jeg vil tro det er det du har sett.

Gjest malelina
Skrevet

tuuusen takk.......tror jeg skal avgårde å kjøpe maling i morgen. Mannen min mente at det ikke er noen farge som heter empiregrønn.........så no må jeg erte han litt.kanskje han sa det fordi jeg ikke skulle sette igang nok et malingsprisjekt? :-)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...