Gå til innhold

tatovering etter å miste min sønn...


nina-sj

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min sønn på 7 mnd etter veldig kort å dramatisk sykehistorie...

Det jeg har lyst til nå da som et evig minne om min sønn er en tatovering nederst på beinet så jeg lurte på om noen kan hjelpe meg... Jeg har leitet en del på internett men syntes det er så vanskelig,så lurte på om noen vet om et fint bilde eller vet om en bra side jeg kan lette på ? Sånn her ser jeg for meg tatoveringen :

En liten engel,enkelt tegnet og man skal se at den representerer et gutte barn ...

Men finner ikke helt sånn jeg tenker på, enten er de så kompliserte eller så ser det ut som en voksen ...

Håper noen skjønnte hva jeg mener og kan hjelpe meg ...

Klem .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Euforia

Anbefaler deg å oppsøke et tatoveringsstudio i nærheten av deg, det er mye bedre enn å finne et tilfeldig bilde på Internett som du kanskje bare blir halvveis fornøyd med, siden det er vanskelig å finne et bilde som viser nøyaktig hva du tenker på. Dra til et tatoveringsstudio og se på arbeidet deres, fortell dem hva du er ute etter, så finner dere en løsning. De kan tegne noe spesielt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips: kjenner noen som fikk tatovert avtrykk av sitt barns hender og føtter (sånn som veldig mange tar når de er helt nyfødt ) - kunne det vært noe for deg om du har slike avtrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...