bel Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 ...Er maurkverk? Hadde en sukkermaursverm på rommet til minstemann for noen dager siden. De var overalt. Brukte (så dum at jeg kastet posen) et pulver som jeg strødde overalt, og i løpet av noen timer var all mauren død. Holder på å vaske der nå, men er så redd jeg har glemt noen steder.. Noen som vet hvor giftig dette middelet er for mennesker? Hun er 6 år.
donna julianna Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 ...Er maurkverk? Hadde en sukkermaursverm på rommet til minstemann for noen dager siden. De var overalt. Brukte (så dum at jeg kastet posen) et pulver som jeg strødde overalt, og i løpet av noen timer var all mauren død. Holder på å vaske der nå, men er så redd jeg har glemt noen steder.. Noen som vet hvor giftig dette middelet er for mennesker? Hun er 6 år. Det avhenger jo litt av hva det røde pulveret var da . Det skal jo stå informasjon om giftigheten på pakken, men ellers så kan du ta kontakt med Giftinformasjonen på 22 59 13 00.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå