Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er vi helt enige om. Poenget mitt er at man som kvinne burde gå litt stille i dørene i forhold til denne problemstillingen siden kvinnene i vår kultur har vennet seg til å kunne stille krav i seksuallivet og etter hvert har blitt ganske nådeløse hvis mannen ikke leverer. Mens mannen må være glad til for den sexen han får. Kvinnen har makten på det seksuelle området og det vet hun.

Når det gjelder temaet i denne tråden er TS usikker på om han har noen fremtid med en jente som muligens har rast fra seg med andre menn. Riktignok sier han ikke noe om hva slags seksualliv de har, hva de faktisk gjør sammen, men det er lite sannsynlig at han ville brydd seg om at hun nektet analsex om de hadde et spennende og eksperimentelt sexliv.

Det er ikke ønskelig å presse noen til sex, men derfor er det jo desto viktigere at man finner noen man matcher seksuelt. I inderens gamle elskovsbibel Kama Sutra er man veldig åpen om at det er forskjell på folk, både hva gjelder størrelsen på menns og kvinners kjønnsorganer og når det gjelder styrken av de seksuelle driftene. Det er en fordel om man finner noen man passer sammen med.

Hvorfor tror dere automatisk at hun har rast fra seg fordi om hun har hatt en type sex med en tidligere kjæreste og da funnet ut at akkurat denne sexen ikke er noe for henne? TS sier jo ikke noe om hvor mange kjærester hun har hatt fra før?

Jeg syns menn virker like kravstore når det gjelder sex jeg, alle forventer at det skal være perfekt og himmelstormende hele tiden og har man en downperiode så er man utro - og da snakker jeg om begge kjønnene.

Svaret finner du i det innlegget du kommenterer. Jeg skriver at hun muligens har rast fra seg. Og jeg underbygger antagelsen med at jeg regner det som lite sannsynlig at TS ville skrevet innlegget om de hadde et spennende og eksperimentelt seksualiv. Om de gjorde alt mulig annet - bare ikke analsex - tviler jeg på at vi hadde fått en tråd som denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svaret finner du i det innlegget du kommenterer. Jeg skriver at hun muligens har rast fra seg. Og jeg underbygger antagelsen med at jeg regner det som lite sannsynlig at TS ville skrevet innlegget om de hadde et spennende og eksperimentelt seksualiv. Om de gjorde alt mulig annet - bare ikke analsex - tviler jeg på at vi hadde fått en tråd som denne.

Jeg tror vi hadde hatt denne tråden likevel og det fordi at analsex er så viktig for noen menn, og især hvis hun har hatt det med en annen mann - selv om hun ikke likte det. Da hjelper det ikke om sexen er bra ellers, for han blir så fokusert på det han ikke får at han ikke klarer å sette pris på det han virkelig får.

Skrevet

En må yte for å nyte :gjeiper:

Skrevet

Jeg tror vi hadde hatt denne tråden likevel og det fordi at analsex er så viktig for noen menn, og især hvis hun har hatt det med en annen mann - selv om hun ikke likte det. Da hjelper det ikke om sexen er bra ellers, for han blir så fokusert på det han ikke får at han ikke klarer å sette pris på det han virkelig får.

Jeg mistenker at vi har litt forskjellig idé om hva som ligger i "et spennende og eksperimentelt seksualliv". For noen år siden kom jeg over en rapport basert på intervjuer med horekunder. Horekundene ble blant annet spurt om hva som var årsaken til at de gikk til prostituerte. Det som overrasket meg var at mange av kundene oppga ønsket om å få oppleve oralsex, altså å bli sugd, fordi deres egne kjærester eller ektefeller ikke var villig til å gjøre dette.

Jeg vil ikke forsvare horekunder, men jeg synes det var både rart og trist å høre at det skulle være umulig å få noe som uskyldig som oralsex hos sin egen partner. Rent teoretisk kunne det selvsagt tenkes at de hadde mye heftig SM, fisting, wet og anal, rollespill, partnerbytte, osv osv - bare ikke fellatio - men sannsynligheten er vel stor for at det heller var at oralsex ble ansett som for sterkt, slik at dette faktisk sa noe om hvilket nivå disse menneskesnes sexliv lå på.

Du skjønner kanskje hvor jeg vil. Jeg tviler på at dette paret virkelig tar'n helt ut på alle andre områder. For da ville neppe en hang-up i forhold til analsex vært det helt store problemet.

Skrevet

Jeg må si jeg begynner å prise meg lykkelig for at jeg har en samboer som oppriktig mener at sex på langt nær er det viktigste i et forhold.

Slike menn ser det ut til å være mangelvare på blant mennene her på KG, ser jeg... Makan til møl er det lenge siden jeg har lest. :Gjesp:

Gjest andrassy
Skrevet

Problemet er at ts - som en del menn/gutter - rett og slett ikke takler at hans kjæreste har en fortid. Han takler ikke at hun har gjort erfaringer som gjør at hun er den hun er, uten at det betyr at hun MÅ gjøre de samme tingene om igjen. Han takler ikke at hun ikke ønsker å gjenta erfaringer, erfaringer som ikke nødvendigvis var gode.

Syns det er en merkelig holdning blant en del av "mennene" (er vel strengt tatt gutter) som skriver inn her - som er fornærmet fordi de ikke får dette og hint. INGEN har krav på at det ene eller andre innenfor sex - og dersom HAN ikke kan respektere at HUN ikke ønsker det ene eller det andre (eller vice versa, for den del), ja da er ikke HAN voksen nok til å være i et forhold.

Er så glad at jeg har en voksen kjæreste, som tar ansvar for seg og sine handlinger og forstår at vi alle har en fortid.

Skrevet

Det er helt utroligt å lese svarene til noen av kvinnene her inne. Dere sier at han ikke er god nok for henne osv osv.

At det hun har gjort før absolutt ikke er god nok grunn til å dumpe henne og at han bør heve seg over dette hvis han elsker han osv osv.

Noen av dere kvinner har så sinnsykt dobbeltmoral. Jeg er sikker på at det er flere av dere som er inne å skriver i tråden under også.

----

Bordskikk

Hva skal jeg tolerere av samboeren?

----

Jeg personlig ville akseptert fortiden hennes. Men jeg ville ikke akseptert at hun ikke ville gjøre samme tingene med meg som hun har gjort med andre (utenom akkurat dette, da jeg ikke ville bedt om det)

Det er veldig korrekt det jeg leste i et svar her inne.

det er veldig frustrerende for en mann (eller kvinne) hvis partneren du har gitt så mye oppmerksomhet og kjærlighet ikke vil gjøre samme ting med deg som han/hun har gjort med andre i tidligere forhold/one night stands.

Det hadde jeg aldri tolerert hvertfall.

Det er ingen hemmelighet at kvinner så og si alltid vil forsøke å tøye grenser og/eller få viljen sin så ofte som mulig. Hvis hun ikke vil ting du vil så må du si ifra tidlig, ellers vil du bare få mindre og mindre du skulle ha sagt i forholdet.

Skrevet
Problemet er at ts - som en del menn/gutter - rett og slett ikke takler at hans kjæreste har en fortid. Han takler ikke at hun har gjort erfaringer som gjør at hun er den hun er, uten at det betyr at hun MÅ gjøre de samme tingene om igjen. Han takler ikke at hun ikke ønsker å gjenta erfaringer, erfaringer som ikke nødvendigvis var gode.

Syns det er en merkelig holdning blant en del av "mennene" (er vel strengt tatt gutter) som skriver inn her - som er fornærmet fordi de ikke får dette og hint. INGEN har krav på at det ene eller andre innenfor sex - og dersom HAN ikke kan respektere at HUN ikke ønsker det ene eller det andre (eller vice versa, for den del), ja da er ikke HAN voksen nok til å være i et forhold.

Er så glad at jeg har en voksen kjæreste, som tar ansvar for seg og sine handlinger og forstår at vi alle har en fortid.

Dette kommer fra en jente som jeg har møtt før.

- Hun har vært horete i sine ungre dager og opplevd masse hun synes var moro.

- hun har nå møtt en mann hun vil satse på et roligere forhold med, men er ikke villig til å gi han det samme hun ga til tyrkern i Alanya. Enten i frykt for at det vil komme opp hva hun har gjort før, eller fordi hun vil "holde på" makten i forholdet og gjør som svare damer gjør, nemlig bruke sex som et pressmiddel.

- Hun mener også at fortid er fortid og en privat ting, nettopp fordi hun vet at hennes fortid er værre enn sin mann's.

Gjest en konemor
Skrevet
Dette kommer fra en jente som jeg har møtt før.

- Hun har vært horete i sine ungre dager og opplevd masse hun synes var moro.

- hun har nå møtt en mann hun vil satse på et roligere forhold med, men er ikke villig til å gi han det samme hun ga til tyrkern i Alanya. Enten i frykt for at det vil komme opp hva hun har gjort før, eller fordi hun vil "holde på" makten i forholdet og gjør som svare damer gjør, nemlig bruke sex som et pressmiddel.

- Hun mener også at fortid er fortid og en privat ting, nettopp fordi hun vet at hennes fortid er værre enn sin mann's.

Jeg vet at min mann har en fortid som er verre enn min, men han slipper å fortelle detaljer om hva han har gjort med de andre. Og så har vi funnet eller eksperimentert oss fram til det vi liker best seksuelt sammen. Det er noe han ikke liker som jeg gjerne skulle prøvd, og da tenker jeg som så at han har prøvd det før og funnet ut at det ikke er noe for han og thats it, gidder ikke å presse han.

Skrevet
Det er helt utroligt å lese svarene til noen av kvinnene her inne. Dere sier at han ikke er god nok for henne osv osv.

At det hun har gjort før absolutt ikke er god nok grunn til å dumpe henne og at han bør heve seg over dette hvis han elsker han osv osv.

Det er noe med å akseptere personen for den den er, og ikke den du ønsker at den skal være.

Noen av dere kvinner har så sinnsykt dobbeltmoral. Jeg er sikker på at det er flere av dere som er inne å skriver i tråden under også.

----

Bordskikk

Hva skal jeg tolerere av samboeren?

----

Jeg personlig ville akseptert fortiden hennes. Men jeg ville ikke akseptert at hun ikke ville gjøre samme tingene med meg som hun har gjort med andre (utenom akkurat dette, da jeg ikke ville bedt om det)

Hvis hun ikke vil, så er det sikkert pga at hun ikke hadde en hyggelig opplevelse. Hvorfor vil du ønske at hun skal ha en ubehagelig opplevelse med deg? Dette handler om respekt, hun vil ikke, da bør det være greit.

Det er veldig korrekt det jeg leste i et svar her inne.

det er veldig frustrerende for en mann (eller kvinne) hvis partneren du har gitt så mye oppmerksomhet og kjærlighet ikke vil gjøre samme ting med deg som han/hun har gjort med andre i tidligere forhold/one night stands.

Det hadde jeg aldri tolerert hvertfall.

Det er ingen hemmelighet at kvinner så og si alltid vil forsøke å tøye grenser og/eller få viljen sin så ofte som mulig. Hvis hun ikke vil ting du vil så må du si ifra tidlig, ellers vil du bare få mindre og mindre du skulle ha sagt i forholdet.

Som så mange nevner i innlegg KOMUNIKASJON er VIKTIG.

Dette er god grunn til å ikke brette ut alle detaljer om tidligere forhold.

Skrevet

Er dere voksne, dere menn som skriver her inne? eller er dette tidsfordriv bare for å provosere?

Jeg provosereres ikke, men kjenner jeg ikke vet helt hvorfor jeg skal engasjere meg i en debatt jeg føler er skrevet av noen jeg ikke lever i samme verden som.

Skrevet
Er dere voksne, dere menn som skriver her inne? eller er dette tidsfordriv bare for å provosere?

Jeg provosereres ikke, men kjenner jeg ikke vet helt hvorfor jeg skal engasjere meg i en debatt jeg føler er skrevet av noen jeg ikke lever i samme verden som.

Poenget er at på noen områder kan ikke dere kvinner uttale dere.

Fordi dere vet ikke hvordan det er å leve med en kvinne som forsøker å få viljen sin hele tiden, manipulere osv sov. Jeg har levd med kvinner som er slik, og med kvinner som det faktisk går ann å forholde seg til i et normalt forhold.

Og flere jeg kjenner igjen flere av disse kvinnene her på hva de skriver i innleggene de skriver.

Jeg mener heller ikke at man skal vite alle detaljer fra tidligere forhold, men hvis en kvinne blir "hysterisk" når man kommer inn på dette temaet, og hun svarer nei blankt, ville det gått en alarm hos meg hvertfall.

Skrevet
Du høres umoden ut. Sex i et forhold bør være basert på lyst, ikke krav og forventninger og press. Mener jeg har lest i en annen tråd at du er blant dem som ønsker å vite om antall sexpartnere ei jente har hatt og her evt. typer sex/stillinger. Om hun hadde hatt for mange var hun en tøs, og om hun har gjort mye forskjellig, vil du også ha din del av kaka, som bevis for hennes følelser for deg. Litt for stort kontrollbehov, og litt for lite empati, for min del. Stakkars den jenta som må gjennom avhørende dine på date. Når hun "innrømmer" antall partnere, håper jeg du sier klart fra at alt hun har gjort før må hun gjenta med deg o.s.v Så har hun ihvertfall muligheten til å stikke før hun blir glad i deg og må "bevise" dette for deg.

Du spissformulerer meningene mine til det ikke er mine meninger du gjentar - men jeg skjønner at du føler deg truffet og sikkert reagerer "kvinnelig" og ulogisk.

Hun må ikke bevise noe, hun må heller ikke igjennom avhør. Men om jeg skal bli kjæreste med dama er det naturlig å vite litt om fortiden hennes, som f.eks. partnerantall og i tillegg må man matche seksuelt - ha lyst på de samme tingene i senga. Du føler deg sikkert veldig truffet av det jeg skriver, du har sikkert en fortid du skammer deg over som du gjerne vil glemme og ikke fortelle folk om. Det må være trist å måtte lyve for å bli akseptert, men sorry, du må ta konsekvensene av dine egne valg. Er ikke alle som syns drømmedama er en jente med 50 partnere.

Skrevet

Tro meg følelsen er 100% gjensidig når det kommer til om dere kvinner som skriver her er voksne og nogenlunde oppegående i hue og bare skriver for å provosere!! Priser meg lykkelig for at alle damer ikke er som dere - så jævelig dårlig til å lese et innlegg, trekke egne latterlige "kvinne" slutninger av et innlegg, og evner ikke en jævla milimeter å ta selvkritikk eller å forstå at ikke ALT kvinner gjør er fantastisk. Første gang jeg har følt at "kvinner" som en gruppe har en del feil og mangler as! Men vet at det ikke gjelder alle - bare jævelig mange kvinner på KG. :ler:

Skrevet
Jeg vet som sagt ikke om kvinner er klar over hvor stor betydning dette har for menn, men gir du en mann heftig og avansert sex (utover A4-standardrepertoaret) bidrar du til å bygge ham opp. Og jo lettere han kommer til dette, jo sterkere blir den positive effekten. Derfor vil en kvinne som gir seg hen til tilfeldige menn og har heftigere og sterkere sex med dem enn med sin senere kjæreste, faktisk gi disse fremmede mennene mer energi og et større psykologisk løft enn hun ville kunne gitt sin egen mann om hun hadde gjort det samme med ham. Han har tross alt investert mye både tid og følelser i henne, og det kan derfor vanskelig oppleves som en like stor triumf om han får henne med på noe litt vågalt og spennende.

Hvis hun attpå til gir sin egen mann mindre enn hun har gitt elskere og tilfeldige one night stands, betyr det at de som som får mest er de som minst har fortjent. Men selv om dette virker urettferdig er jeg redd det ofte er slik. I hvert fall har jeg erfart dette.

----------Sitat av Cuckold----------------

Med unntak av at jeg ikke hadde brukt ordet psykologisk, så er det vel det han sier som er hovedpoenget mitt.

Dette er helt riktig, jeg vil påstå ALLE menn mener dette.

Kvinner:

Dere kan sammenligne det med følgende.

Din nåværende samboer/kjæreste har vært gift før. Dere to skal gifte dere og dere planlegger et bryllup.

Vil ikke du at DITT bryllup og/eller ring skal være minst like stort og flott som hans ex kone's?

Hva ville du følt om han sa: Nei jeg har hatt et stort bryllup før og jeg likte det ikke, det var bare mas og kostet mye penger.

Forhold handler om å gi og ta. Har man hatt dårlig erfaring med analsex før betyr vel ikke det at du ikke kan forsøke på nytt med din nye mann?

Skrevet
Priser meg lykkelig for at alle damer ikke er som dere -

Det er nemlig følelsen jeg sitter igjen med mot dere menn her inne også, gudskjelov at jeg vet at ikke alle menn tenker som det virker som idenne tråden.

Skrevet (endret)

Ja, vi er voksne. Og prøv å styre unna dustete hersketeknikker.

Dette handler om at ny kunnskap får oss til å miste appetitten. Det handler om at vi genuint føler at vi manipuleres og tildeles smuler, fordi vi er "de snille guttene". At vi "blir straffet" for å være de hun vil slå seg til ro sammen med. - Ikke straffet egentlig, mer at hun går halvhjertet inn i forholdet, og selger seg dyrt.

Hvis dere skal åpne glufsa, må dere lukke kjeften. Hvis begge står på vidt gap samtidig, blir det gjennomtrekk.

Problemet ditt er åpenbart at det er vi som er voksne menn. Vi som har vært unge og naive i troen på kvinnens "myke verdier", og som følge av det vrengebildet har brent oss tilstrekkelig mange ganger til at vi aner konturene av hvordan dere egentlig er skrudd sammen. Ja, de fleste, enkelte er bare skrudd.

Rart at det kan komme boblende så mye fiendskap opp i en tråd som egentlig dreier seg om at en fyr føler seg misbrukt (ført bak lyset).

Ønsker dere som er mødre at også deres sønner skal måtte gjennomleve et helvete som voksne? :gjeiper:

Vi er rett og slett pisslei av å bli behandlet som annenrangs, og gode nok til å "betale regninga, men bli avspist med restene". Hvis ei jente tror hun kan leve som hun vil, uten at hennes handlinger kan gi henne konsekvenser, da har foreldrene hennes feilet sin oppdragerrolle.

Hvis jeg og de fleste voksne menn finner det utenkelig med en kvinne som har hatt seg i hytt og pine, er det for pokker ikke vår skyld at hun har valgt å leve det livet. Det betyr ikke at vi fordømmer, men at vi mister matlysta av tanken på å få ei slik i senga. Hvis hun heller ville ha en som oss, kunne hun ta konsekvensen av det. Det samme går selvsagt den andre veien, men det blir feil å diskutere det i denne tråden, for slike finns det nok av.

Endret av Kamikatze
Skrevet
Dette er helt riktig, jeg vil påstå ALLE menn mener dette.

Kvinner:

Dere kan sammenligne det med følgende.

Din nåværende samboer/kjæreste har vært gift før. Dere to skal gifte dere og dere planlegger et bryllup.

Vil ikke du at DITT bryllup og/eller ring skal være minst like stort og flott som hans ex kone's?

Hva ville du følt om han sa: Nei jeg har hatt et stort bryllup før og jeg likte det ikke, det var bare mas og kostet mye penger.

Forhold handler om å gi og ta. Har man hatt dårlig erfaring med analsex før betyr vel ikke det at du ikke kan forsøke på nytt med din nye mann?

Fantastisk dårlig sammenligning. Men siden den kommer opp: Hvis min "kommene" mann ønsket et lite bryllup, hadde jeg respektert det. Ikke fordi xen hans fikk et stort bryllup, men fordi han ønsket det. Igjen, respekt og komunikasjon.

Og ja selvfølgelig kan man gjøre forsøk, men da får man ta det når tiden er inne, og ikke fordi at hvis man ikke gjør det så blir man dumpet!!!!

Skrevet
Ja, vi er voksne. Og prøv å styre unna dustete hersketeknikker.

Dette handler om at ny kunnskap får oss til å miste appetitten. Det handler om at vi genuint føler at vi manipuleres og tildeles smuler, fordi vi er "de snille guttene". At vi "blir straffet" for å være de hun vil slå seg til ro sammen med. - Ikke straffet egentlig, mer at hun går halvhjertet inn i forholdet, og selger seg dyrt.

Hvis dere slal åpne glufsa, må dere lukke kjeften. Hvis begge står på vidt gap samtidig, blir det gjennomtrekk.

Problemet ditt er åpenbart at det er vi som er voksne menn. Vi som har vært unge og naive i troen på kvinnens "myke verdier", og som følge av det vrengebildet har brent oss tilstrekkelig mange ganger til at vi aner konturene av hvordan dere egentlig er skrudd sammen. Ja, de fleste, enkelte er bare skrudd.

Rart at det kan komme boblende så mye fiendskap opp i en tråd som egentlig dreier seg om at en fyr føler seg misbrukt (ført bak lyset).

Ønsker dere som er mødre at også deres sønner skal måtte gjennomleve et helvete som voksne? :gjeiper:

Bra sagt! :Nikke:

Noen kvinner evner ikke å se på seg selv på en negativ måte. Uansett hva de har gjort og med hvem de har gjort det, så har de ikke gjor noe feil, de bestemmer selv over sitt eget liv, om andre ikke liker valgene deres så er de patetiske - for de har jo aldri tatt dumme valg. Vitner om så manglende selvinnsikt at man kan bli helt svett. De skal ha en drømmeprins som er slik og slik, men selv kan de være og gjøre og ha gjort aaakkurat som de vil - er jo bare å holde kjeft om disse tingene så drømmeprinsen tror han har funnet drømmedama.

Om du f.eks. ikke fatter at noen gutter ikke akkurat ønsker å gifte seg med, å få barn med en kvinne som f.eks. har hatt 84 sexpartnere, og heller foretrekker hun med f.eks. 10 stykk - så selv om du tydeligvis gjerne vil ha en mann med 84 partnere - så må du da respektere og ikke vinkle det slik at det er "åndssvakt" å ikke like slike damer.

Skrevet
Fantastisk dårlig sammenligning. Men siden den kommer opp: Hvis min "kommene" mann ønsket et lite bryllup, hadde jeg respektert det. Ikke fordi xen hans fikk et stort bryllup, men fordi han ønsket det. Igjen, respekt og komunikasjon.

Tviler på om du gjør dette i praksis men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...