Gjest Les her, VIKTIG! Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Hør på denne sangen! Youtubes hit nr 1! Alvemelodi - Ingenting igjen Hør på den, fortell hva dere syntes
Gjest brutal_mann Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Musikalsk søppel og total mangel på humor.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Tuller du? Her er en av de første låtene til Alvemelodi, Vi bygger nå opp et album som heter blomster og bier, denne platen slippes ut litt før jul, så da blir det løp og kjøp. Denne søpla kommer kun bestemora di til å kjøpe, av ren pliktfølelse.
MarianneE Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 mumler et eller annet om at jeg ikke ville hatt det om jeg så fikk det kasta etter meg....
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Hør på denne sangen! Youtubes hit nr 1! Alvemelodi - Ingenting igjen Hør på den, fortell hva dere syntes Jeg hørte ikke at det var postmann pat før jeg så det på slutten. Trodde det var en melodi som var veldig lik. Trodde også det var en andrestemme inntil jeg skjønte at det var en tonedøv gutt som sang. Nei dette var søppel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå