Gjest ts Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 jeg begynte og blø på torsdagen (eller var det fredagen!) sånn plutselig bare. jeg er av de som omtrent lever på ibux de 1-2 første dagene når jeg får mensen, og jeg kjenner at mensen er på vei en uke før den kommer, puppene blir også ømme gradvis den uken før mensen kommer. jeg hadde en del svake menssmerter dagen før blødningen kom, det ga seg etter en liten stund men det kom altså blod dagen etter. har av og til svake menssmerter som går over etter en kort stund, og det kommer også en del koagulert blod sammen med blod, og en dag kan det komme mindre enn neste dag! kan det være stress? (har vært litt mye i det siste også så!) eller mensen? skal jo egentli ha mensen nå uansett men dette føles ikke som mensen siden jeg ikke har noen symptomer på det. holder på og bli forkjølet også nå kjennes det ut som så kroppen er litt uggen, noe som kom i dag forsåvidt, om det kan ha noe og spille inn i det.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Kanskje du har en polypp. Det hadde jeg og blødde i hytt og pine. Gå til legen så du får sjekket før det utvikler seg til noe verre.
Gjest lille lo Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 jeg begynte og blø på torsdagen (eller var det fredagen!) sånn plutselig bare. jeg er av de som omtrent lever på ibux de 1-2 første dagene når jeg får mensen, og jeg kjenner at mensen er på vei en uke før den kommer, puppene blir også ømme gradvis den uken før mensen kommer. jeg hadde en del svake menssmerter dagen før blødningen kom, det ga seg etter en liten stund men det kom altså blod dagen etter. har av og til svake menssmerter som går over etter en kort stund, og det kommer også en del koagulert blod sammen med blod, og en dag kan det komme mindre enn neste dag! kan det være stress? (har vært litt mye i det siste også så!) eller mensen? skal jo egentli ha mensen nå uansett men dette føles ikke som mensen siden jeg ikke har noen symptomer på det. holder på og bli forkjølet også nå kjennes det ut som så kroppen er litt uggen, noe som kom i dag forsåvidt, om det kan ha noe og spille inn i det. sjekk deg for livmorhalskreft,det var slik jeg fant ut at jeg hadde det. uregelmessige blødninger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå