Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Lurer på om jeg kan ha UVI? Aldri hatt det før, så er ikke sikker. Jeg får intens trang til å måtte tisse, og må springe på do. Og etter at jeg har tisset så svir det og kjennes som jeg må tisse mer. Har vært generelt dårlig også, feber og vondt i kroppen. Noen som kjenner igjen?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Det høres ut som Uvi ja. Ta deg en tur til legen, ta urinprøve og få behandling før det forverrer seg. God bedring!
Morrille Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Ja det høres ut som UVI - helt sikkert Se her Helsedoktoren - UVI
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå