Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Nå er det 1 år siden jeg fødte mitt barn. Før jeg ble gravid hadde jeg helt paddeflat, men noe utrent mage. Sitter igjen med 5graviditetskg som jeg vil ha vekk. Jeg har nå på magen et lag med løshud. Det er ikke avskrekkede mye, men nok til at det "henger" litt. Er det mulig å få vekk denne løshuden med trening og mosjon (og sunt kosthold er jo en selvfølge, det har jeg alltid hatt)?? Eller må jeg belage med på å aldri igjen føle meg vel i trange singleter og vanlige dongeribukser? Noen med egen erfaring?
Gjest embaa Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Nå er det 1 år siden jeg fødte mitt barn. Før jeg ble gravid hadde jeg helt paddeflat, men noe utrent mage. Sitter igjen med 5graviditetskg som jeg vil ha vekk. Jeg har nå på magen et lag med løshud. Det er ikke avskrekkede mye, men nok til at det "henger" litt. Er det mulig å få vekk denne løshuden med trening og mosjon (og sunt kosthold er jo en selvfølge, det har jeg alltid hatt)?? Eller må jeg belage med på å aldri igjen føle meg vel i trange singleter og vanlige dongeribukser? Noen med egen erfaring? Løs hud kan du umulig trene vekk. det eneste som funker her er bukplastikk,snakk med fastlegen din om det så får du en henvisning til en kirurg og får kanskje operasjonen dekket.Men du blir ikke henvist til noe slikt hvis du har planer om å få flere barn. Mere info får du på www.bukplastikk.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå