jordbær Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 NEI! Jeg er ikke gal... En av grunnen til at jeg aldri har nevnt dette til legen før, er for å ikke bli latteliggjort.. For det høres ganske sykt ut. I noen år nå har ribbeinet på venstre side plaget vettet av meg. Det kjennes ut som om noe presser på det fra undersiden av. Det er UTROLIG ubehagelig. F.eks. hvis jeg legger meg på rygg eller at samboeren legger armen sin over det. Har noen opplevd dette før, eller kanskje vet hva dette kommer av? Eller er jeg bare..hehe.. gal?
*Lisa* Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Plager og smerter i ribbena henger ofte sammen med ryggen. Har du spurt en kiropraktor om dette? Har selv hatt vonde ribben ved etpar anledninger som kiropraktoren har fikset, men har ikke vært borti plager over så lang tid som flere år. For all del: du er ikke gal! Men det at du ikke vet hva dette er gjør sansynligvis at du kjenner etter hele tiden, og gjør deg selv bekymret. Vil anbefale deg en tur til en kiropraktor, om ikke annet for å avkrefte at det er noe galt med deg! Lykke til! *Lisa*
jordbær Skrevet 8. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2003 Plager og smerter i ribbena henger ofte sammen med ryggen. Har du spurt en kiropraktor om dette? Har selv hatt vonde ribben ved etpar anledninger som kiropraktoren har fikset, men har ikke vært borti plager over så lang tid som flere år. For all del: du er ikke gal! Men det at du ikke vet hva dette er gjør sansynligvis at du kjenner etter hele tiden, og gjør deg selv bekymret. Vil anbefale deg en tur til en kiropraktor, om ikke annet for å avkrefte at det er noe galt med deg! Lykke til! *Lisa* Takk for svar. DEt er ikke det at det er så veldig vondt. Men det kjennes ut som om noe er i veien! Takk for tipset! Skal ta kontakt med kiropraktor!
Gjest verro Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Takk for svar. DEt er ikke det at det er så veldig vondt. Men det kjennes ut som om noe er i veien! Takk for tipset! Skal ta kontakt med kiropraktor! Kan være bh'en din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå