Gå til innhold

FrP-Siv vil ha lokale Sharialover


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

FrPs Siv Jensen har sammen med sine mange kolleger i partiet snekret sammen en 100-dagersplan for den første tiden i regjeringsbygget. Det er nok stort sett Per Sandberg, Jan Arild Ellingsen og Ulf Erik Knudsen hun har konferert med. Disse karene er spesielt opptatt av justis-, asyl- og segregeringspolitikk.

I dagene frem mot valget kommer FrP til å lekke alle mulige ting som omhandler hasteplanen der de skal reformere vårt demokrati (blant annet skal de øke den tollfrie innførselskvoten fra kr 200 til 1000 - wow).

Nå trodde vel egentlig VGomanen at alle kommuner har lokale politivedtekter (ser ikke slik ut i VG sin artikkel), men staten legger sikkert begrensninger på hva som kan stå der. Da er det toppers at FrP vil la kommunene styre som de vil.

Etter at Siv Jensen har gått ut med at kommuner nå skal kunne forby tigging og annet forgodtbefinnende (tyggegummi vil bli ilagt dødsstraff i Bergen kommune), har en fugl fra FrP fortalt meg at det også vil bli tillatt med egne Sharialover i byer og bydeler der flertallet av beboerne ønsker dette. Lokale folkeavstemninger skal avholdes og følges, om det så leder rett til Mekka.

VGomanen støtter et slikt demokratifremstøt på det sterkeste og hyller Siv Jensen som en av vår samtids største demokrater. Forhåpentligvis vil det i disse shariavedtektene bli forbud mot brunost, bunad og nynorsk.

Hva annet har vi som er typisk norsk, bortsett fra Janteloven og rasistene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Postmann_Pat

Jeg konstaterer at jeg har kastet bort 1 minutt av mitt liv ved å lese dette meningsløse og løgnaktige innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konstaterer at jeg har kastet bort 1 minutt av mitt liv ved å lese dette meningsløse og løgnaktige innlegget.

Sannheten sårer gjør det ikke `?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært TS så ville jeg har sluttet med det nye dopet. Det smelter de få hjerne cellene du har igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Hadde jeg vært TS så ville jeg har sluttet med det nye dopet. Det smelter de få hjerne cellene du har igjen.

Du er ikke lett og ta alvorlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...