LukaFrost Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Er det mulig å skaffe seg brudekjole på bare noen få ukers varsel? Jeg tenker 4-8 uker. Eller må man ordne kjole flere måneder før bryllupet?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jeg kjøpte kjolen min to uker før bryllupet! Den måtte ikke sys inn/ut eller tilpasses på noe annet vis, da.
mross Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Det kommer vel helt ann på om du finner den du vil, og de har denne i butikken. Evt kan du jo kjøpe lokalt på Finn.no, og ha en som er flink til å sy for hånden, hvis det må gjøres justeringer.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Jeg klarte det på rett over to uker. Ingen drømmesituasjon, men den kjolen jeg hadde bestilt i god tid kom aldri. Jeg gikk derfor til en annen salong hvor jeg var heldig å finne en kjole som passet (og som egentlig var finere enn den første). Kjolen måtte riktignok legges opp, men jeg hadde forklart min situasjon til salongen så de la den opp på kort tid selv i en hektisk periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå