Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 To kg i uka er kanskje litt mye ,men ikke for mye synes jeg. Fint om noen henger seg på.Jeg starter fra og med klokka tolv i natt.Altså om en halv time.
Gjest ts Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Kommer til å skrive rapport om hvordan det går her hver dag klokka 13:00.
Gjest jegermed Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 jeg henger meg på i ren frustrasjon. gikk på vekta og den viste 68, var 65 for ikke lenge siden! lykke til! Min plan er: 2 timer trening hver dag et fornuftig inntak av sunn mat
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg er også med! Kiloene har flydd på i sommer, og siden bikinisesongen ikke er over enda trenger jeg å gå ned fort!
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 er dette i det hele tatt fysisk mulig..?? isåfall er jeg med! gi meg tips om hvordan dere har tenkt å gjøre det! jeg skal prøve å spise lite og ofte, og være så aktiv som mulig. i dag har jeg ikke gjort det - har spist bare drit og ikke gjort en dritt. god start.
moki Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 jeg er med! begynte altså for en halvtime siden da, haha ok.
Diap Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Det som skjer når dere skal ned så fort i vekt, er at det er mye vann som forsvinner ut av kroppen. Så dere mister ikke fett, men mye vann. + kjapp vektnedgang er sjeldnen noe varig vektnedgang
Gjest Gjest_twilight_* Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Jeg er med jeg og!! Vekta mi viste også 68 i går, pleier å være rundt 65!! Lykke til alle sammen! :-)
moki Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 har gått ned en kilo i løpet av den siste uka, men da har jeg spist ganske mye, har spist lite i dag så et par kilo i uka blir nok ikke så vanskelig.
Gjest ts Skrevet 10. august 2009 #10 Skrevet 10. august 2009 Våknet sent i dag så har ikke fått spist ennå.
moki Skrevet 10. august 2009 #11 Skrevet 10. august 2009 i dag har jeg spist havregryn med nyplukkede blåbær, stekte grønnsaker, et halvt eple, en halv banan og masse te mmm. senere spiser jeg kanskje litt mer grønnsaker og noen jordbær.
Gjest ts Skrevet 10. august 2009 #12 Skrevet 10. august 2009 Cola-light (3 glass).To gulrøtter. En wienerpølse i brød med ketchup.En liten 24 grams melkesjokolade. En flaske cola-light.En kopp svart kaffe.
Annikken Skrevet 10. august 2009 #13 Skrevet 10. august 2009 Dårlig samvittighet har aldri vært noen fettforbrenner...
moki Skrevet 10. august 2009 #14 Skrevet 10. august 2009 Cola-light (3 glass).To gulrøtter. En wienerpølse i brød med ketchup.En liten 24 grams melkesjokolade. En flaske cola-light.En kopp svart kaffe. oida, ikke så mye næring og vitaminer der. bortsett fra gulrøttene.
Gjest ts Skrevet 10. august 2009 #15 Skrevet 10. august 2009 oida, ikke så mye næring og vitaminer der. bortsett fra gulrøttene. Jeg vet.Fikk en litt dårlig start der ja.Skal skjerpe meg i morgen.
moki Skrevet 10. august 2009 #16 Skrevet 10. august 2009 badevekten sier at jeg har gått ned en halv kilo siden i går, men vekta kan vel egentlig variere gjennom dagen. i morgen blir det lang tur i skog og regn, gleder meg!
Gjest ts Skrevet 10. august 2009 #17 Skrevet 10. august 2009 Jeg har spist enda mere nå: En halv hvitløksbaguett, 1 stk Go og mager hamurger av svinekjøtt,salat og tomat uten dressing.
Miss Pandora Skrevet 11. august 2009 #18 Skrevet 11. august 2009 Ha ha! Dette er den dummeste tråden jeg noen gang har lest. For det første er målet deres helt urealistisk, og det dere spiser er jo helt tragisk. Det eneste dere ender opp med er å gå opp i vekt...
hjema Skrevet 11. august 2009 #19 Skrevet 11. august 2009 Ha ha! Dette er den dummeste tråden jeg noen gang har lest. For det første er målet deres helt urealistisk, og det dere spiser er jo helt tragisk. Det eneste dere ender opp med er å gå opp i vekt...
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 11. august 2009 #20 Skrevet 11. august 2009 Veldig viktig å ikke spise for mye karbohydrater da. Kutt ut brødet. Press et stort glass med juice om morgenen, spis hjemmelagde knekkebrød/vanlige knekkebrød med mager ost & grønnsaker rundt kl 12. Viktig å få i seg fett, men i små mengder, som holder energien oppe. Kjøp evt energitabletter. Lag middag med 2/3 grønnsaker og resten proteiner. F.eks pizzaomelett. Spinning/lange sykkelturer hjelper. Stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå