Gå til innhold

Ned 4 kilo på 2 uker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kg i uka er kanskje litt mye ,men ikke for mye synes jeg.

Fint om noen henger seg på.Jeg starter fra og med klokka tolv i natt.Altså om en halv time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å skrive rapport om hvordan det går her hver dag klokka 13:00.

Gjest jegermed
Skrevet

jeg henger meg på i ren frustrasjon.

gikk på vekta og den viste 68, var 65 for ikke lenge siden!

lykke til!

Min plan er:

2 timer trening hver dag

et fornuftig inntak av sunn mat

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg er også med! Kiloene har flydd på i sommer, og siden bikinisesongen ikke er over enda trenger jeg å gå ned fort!

Skrevet

er dette i det hele tatt fysisk mulig..??

isåfall er jeg med!

gi meg tips om hvordan dere har tenkt å gjøre det!

jeg skal prøve å spise lite og ofte, og være så aktiv som mulig. i dag har jeg ikke gjort det - har spist bare drit og ikke gjort en dritt. god start.

Skrevet

jeg er med! begynte altså for en halvtime siden da, haha ok.

Skrevet

Det som skjer når dere skal ned så fort i vekt, er at det er mye vann som forsvinner ut av kroppen. Så dere mister ikke fett, men mye vann. + kjapp vektnedgang er sjeldnen noe varig vektnedgang ;)

Gjest Gjest_twilight_*
Skrevet

Jeg er med jeg og!! Vekta mi viste også 68 i går, pleier å være rundt 65!! Lykke til alle sammen! :-)

Skrevet

har gått ned en kilo i løpet av den siste uka, men da har jeg spist ganske mye, har spist lite i dag så et par kilo i uka blir nok ikke så vanskelig.

Skrevet

Våknet sent i dag så har ikke fått spist ennå.

Skrevet

i dag har jeg spist havregryn med nyplukkede blåbær, stekte grønnsaker, et halvt eple, en halv banan og masse te mmm. senere spiser jeg kanskje litt mer grønnsaker og noen jordbær.

Skrevet

Cola-light (3 glass).To gulrøtter.

En wienerpølse i brød med ketchup.En liten 24 grams melkesjokolade.

En flaske cola-light.En kopp svart kaffe.

Skrevet

Dårlig samvittighet har aldri vært noen fettforbrenner...

Skrevet
Cola-light (3 glass).To gulrøtter.

En wienerpølse i brød med ketchup.En liten 24 grams melkesjokolade.

En flaske cola-light.En kopp svart kaffe.

oida, ikke så mye næring og vitaminer der. bortsett fra gulrøttene.

Skrevet
oida, ikke så mye næring og vitaminer der. bortsett fra gulrøttene.

Jeg vet.Fikk en litt dårlig start der ja.Skal skjerpe meg i morgen.

Skrevet

badevekten sier at jeg har gått ned en halv kilo siden i går, men vekta kan vel egentlig variere gjennom dagen.

i morgen blir det lang tur i skog og regn, gleder meg!

Skrevet

Jeg har spist enda mere nå: En halv hvitløksbaguett, 1 stk Go og mager hamurger av svinekjøtt,salat og tomat uten dressing.

Skrevet

Ha ha!

Dette er den dummeste tråden jeg noen gang har lest. For det første er målet deres helt urealistisk, og det dere spiser er jo helt tragisk. Det eneste dere ender opp med er å gå opp i vekt...

Skrevet
Ha ha!

Dette er den dummeste tråden jeg noen gang har lest. For det første er målet deres helt urealistisk, og det dere spiser er jo helt tragisk. Det eneste dere ender opp med er å gå opp i vekt...

:enig:

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Veldig viktig å ikke spise for mye karbohydrater da. Kutt ut brødet. Press et stort glass med juice om morgenen, spis hjemmelagde knekkebrød/vanlige knekkebrød med mager ost & grønnsaker rundt kl 12. Viktig å få i seg fett, men i små mengder, som holder energien oppe. Kjøp evt energitabletter. Lag middag med 2/3 grønnsaker og resten proteiner. F.eks pizzaomelett. Spinning/lange sykkelturer hjelper. Stå på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...