Gå til innhold

Moderatorer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Zirine
Langt ut på side 2 i denne tråden, og fortstt ikke noen handlelister!

*purrer*

:ler:

Her inne? Åneidu. Jeg skal vel ha en egen bryllupsdagbok liggende under Z :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvilken ring du klarer å hoste opp. Jeg lar meg kjøpe, det er greit - men en ting skal du ha klart for deg: jeg er faen meg ikke billig.

Skal vi gifte oss i Uzbekistan?

Tror du virkelig jeg satser på en dame med enkle vaner, type KG-standard...? Jeg er ekstremt opptatt av det ytre, og krever bl a brazilian wax forneden....dine indre kvaliteter teller mindre, slike egenskaper som folkeskikk, respekt for andre mennesker osv, gir jeg en lang marsj i...

....mitt American Express(Platina), stilles til din umiddelbare disposisjon....

...snakker vi...?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zirine

Fort deg da! Det er så...dødt her inne!

:ler:

Nei, nå skal jeg på biblioteket, så skal vi ut å bade ... også skal jeg bleke håret blondt. Det siste er viktig å ha gjort når jeg skal skrive dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine
Har jeg blitt vraket til fordel for Sandman nå??? Hva har han som jeg ikke har?

Hva han har som ikke du har? Tja ... rent fysisk mener du? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har jeg blitt vraket til fordel for Sandman nå??? Hva har han som jeg ikke har?Ifølge ryktene omtrent tre centimeter i tillegg til mer utagerende skjeggvekst :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å bli bedårende som brudepike! Skal vaske best-adidasen og pusse lakkjoggeskoa og finne fram den nye TdF-caps'n min og...de nye Crédit Agricole sokkene..og..og..og..WHEEEEEEE! :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanessa
Jeg kommer til å bli bedårende som brudepike! Skal vaske best-adidasen og pusse lakkjoggeskoa og finne fram den nye TdF-caps'n min og...de nye Crédit Agricole sokkene..og..og..og..WHEEEEEEE! :hyper:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Dette blir en bryllupsdagbok jeg bare MÅ lese! :hoho::hoho:

Men du, selv om jeg ikke kjenner deg, jeg er veldig snill og kan gjerne bli spurt om å være forloveren din! Og jeg trenger bare en ny kjole, ingen gaver eller noen ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamila: du trenger nok en voks både her og der. Slikt får enhver god forlover av bruden sin.

Jepp. Man kan si mye rart om Zirine-kjerringa, men hun er jævlig raus med ørevoksen. Det skal hun ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Man kan si mye rart om Zirine-kjerringa, men hun er jævlig raus med ørevoksen. Det skal hun ha.

:hoho::hoho: ...hvis jeg en dag ligger dau over tastaturet, med en mosegrønn/gulgrønn side oppe i Explorer'n, så har jeg ledd meg i hjel, og min hustru, Zirine, vil saksøke Kvinneguiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
[ :hoho:  :hoho: ...hvis jeg en dag ligger dau over tastaturet, med en mosegrønn/gulgrønn side oppe i Explorer'n,...

Her må jeg arrestere deg litt, Sændis!

Fargene her inne er henholdsvis lysegusjegrønn og mørkegusjegrønn

Skjerpings på flekken (og da mener jeg ikke den flekken...)!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...