Lilandry Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 (endret) Sitter her å irriterer meg på at mensen aldri er presis, altså det vil si at nå er den 4 dager forsinket. Er det noe som kan spille inn for at den er forsinket, altså annet at jeg kan være gravid? I de 2 siste årene har den kommet når den vil, den har sjelden komt presis. Det er veldig irriterende å ikke vite det, for en går jo på jobb, reiser rundt osv., det er slitsomt å gå å være forberedt hele tiden når den faktisk ikke kommer. Før dette begynte var den alltid presis, på dagen! Uff, også er jeg så lei tanken som slår meg "åneiii, håper jeg ikke er gravid!" Vi bruker prevensjon, så det er alltid en tanke som blir tenkt sist...! Endret 9. august 2009 av Lilandry
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Hvor mye forsinket er den sånn ca? Det er oftest hormon kluss som gjør den forsinket.
Lilandry Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Nå er den 4 dager forsinket, men det kan godt ta opp til nesten en uke. Er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal skje i fremtiden? Rekner vel egentlig med at det kan ikke gjøres så mye når det gjelder hormonene...
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Er den ca en uke hver gang, altså kommer den i løpet av den uken? Hvor lang er syklusen din ca? Hormoner kan gjøres noe med, spørs hvem og hvorfor. Cyster på eggstokkene kan også være en grunn, det sjekkes med innvendig UL.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå