Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hei Jeg har et mulig problem jeg håper noen kan svare meg på. Jeg har gått på p-piller i over 7 år, og "menstruasjonen" har alltid vært punktlig på 2 dagen med placebotabletter med rødt friskt blod. Jeg hoppet over sist mens, men har gjort dette MANGE ganger før og dette har bare ført til en kraftigere mens neste gang. Denne gangen har jeg bare en brun slimaktig blødning/utflod, som kom på 6.dagen med placebotabletter. Det har nå vart i 3 dager, og ingen tegn til skikkelig mens. Jeg har også smerter i korsryggen på morgenen og føler meg ikke helt i form. Dette har aldri skjedd meg før, og jeg er redd det kan være noe galt. Bør jeg kontakte lege, eller se an til neste mens? Har noen av dere opplevd noe lignende før?
Avalon Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 brunt blod er normalt. Når det er lite blod koagulerer blodet raskere, derfor blir det brunt. Smerter i korsryggen er også normalt, det er menssmerter og det er smerter man kan få selv om man alltid før kun har hatt vondt i magen
MiaMamma Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Hei Jeg har et mulig problem jeg håper noen kan svare meg på. Jeg har gått på p-piller i over 7 år, og "menstruasjonen" har alltid vært punktlig på 2 dagen med placebotabletter med rødt friskt blod. Jeg hoppet over sist mens, men har gjort dette MANGE ganger før og dette har bare ført til en kraftigere mens neste gang. Denne gangen har jeg bare en brun slimaktig blødning/utflod, som kom på 6.dagen med placebotabletter. Det har nå vart i 3 dager, og ingen tegn til skikkelig mens. Jeg har også smerter i korsryggen på morgenen og føler meg ikke helt i form. Dette har aldri skjedd meg før, og jeg er redd det kan være noe galt. Bør jeg kontakte lege, eller se an til neste mens? Har noen av dere opplevd noe lignende før? Jeg ville tatt en graviditetstest for sikkerhets skyld...det samme skjedde meg da jeg ble gravid med førstemann. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå