Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man tekst bak navnet sitt i profilen, dvs sånn tekst som kommer opp ved siden av bildet ditt i folks vennelister?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne på profilen din,nesten helt øverst,så er det en sånn "boks" der det står "Hva tenker du på?" inni. der skriver du det du vil ha bak navnet ditt,og så trykker du "Del".

Skrevet
Inne på profilen din,nesten helt øverst,så er det en sånn "boks" der det står "Hva tenker du på?" inni. der skriver du det du vil ha bak navnet ditt,og så trykker du "Del".

Prøvde det, men når jeg skriver der kommer det bare på wallen min...

Gjest jenteee
Skrevet
Prøvde det, men når jeg skriver der kommer det bare på wallen min...

Men det kommer opp der også da :)

Skrevet

Vi snakker tydeligvis om to forskjellige ting her. Jeg mener ikke de postene som ligger bare på wallen, men de som kommer bak navnet helt øverst i profilen. Har sett at enkelte på lista har hatt tekst ved navnet sitt når jeg har åpnet lista.

Skrevet
Vi snakker tydeligvis om to forskjellige ting her. Jeg mener ikke de postene som ligger bare på wallen, men de som kommer bak navnet helt øverst i profilen. Har sett at enkelte på lista har hatt tekst ved navnet sitt når jeg har åpnet lista.

Det er det du skriver på wallen som blir liggende bak navnet ditt, både øverst på profilen, og som blir liggende bak navnet ditt på vennelistene til folk. Altså den siste statusen du har skrevet inn.

Skrevet
Det er det du skriver på wallen som blir liggende bak navnet ditt, både øverst på profilen, og som blir liggende bak navnet ditt på vennelistene til folk. Altså den siste statusen du har skrevet inn.

Og jeg prøver å forklare at det ikke gjør det :)

Den teksten jeg poster på wallen kommer bare på wallen, ikke øverst eller på listene til folk. Og det samme gjelder jo de fleste andre, for jeg ser på min venneliste at det bare er et par stykker som har tekst bak navnet sitt. Så da er spørsmålet, hvordan får jeg inn teksten hvis jeg vil ha den der i tillegg?

Gjest fjklnjdlsnl
Skrevet
Og jeg prøver å forklare at det ikke gjør det :)

Den teksten jeg poster på wallen kommer bare på wallen, ikke øverst eller på listene til folk. Og det samme gjelder jo de fleste andre, for jeg ser på min venneliste at det bare er et par stykker som har tekst bak navnet sitt. Så da er spørsmålet, hvordan får jeg inn teksten hvis jeg vil ha den der i tillegg?

Den kommer inn bak navnet ditt automatisk når du skriver inn noe i det feltet der det står "whats on your mind", eller "hva tenker du på" hvis du har det på norsk.

Det er ingen annen måte å få det på!

Skrevet
Den kommer inn bak navnet ditt automatisk når du skriver inn noe i det feltet der det står "whats on your mind", eller "hva tenker du på" hvis du har det på norsk.

Det er ingen annen måte å få det på!

Det virker da rart... vil det si at nesten ingen har denne muligheten? Siden de færreste har sånn tekst på lista. Eller har de gått inn og fjernet teksten etterpå, etter at de har skrevet i wallen?

Gjest fjklnjdlsnl
Skrevet
Det virker da rart... vil det si at nesten ingen har denne muligheten? Siden de færreste har sånn tekst på lista. Eller har de gått inn og fjernet teksten etterpå, etter at de har skrevet i wallen?

Jeg skjønner egentlig ikke helt hva du lurer på lenger jeg nå:P

Når du skriver noe inn i "hva tenker du på" - feltet på din egen profil, hva skjer da? Det kommer opp på wallen din? (Ja det skal det gjøre), men hvis du ser øverst så skal det samme stå bak navnet ditt.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hvis du går inn på profilen til andre folk så vil du se at det de skriver også står postet på wallen deres.

F.eks ting som Per er fyllesyk i dag..., eller Lise skal på middag til mamma..

Skrevet
Jeg skjønner egentlig ikke helt hva du lurer på lenger jeg nå:P

Når du skriver noe inn i "hva tenker du på" - feltet på din egen profil, hva skjer da? Det kommer opp på wallen din? (Ja det skal det gjøre), men hvis du ser øverst så skal det samme stå bak navnet ditt.

Det kommer ikke bak navnet, bare på wallen. Og på vennelista er det bare noen få som har tekst bak navnet, så det de skriver på wallen står heller ikke der. Når dere åpne vennelista, har da alle tekst bak navnet sitt? Hos meg er det bare et par tre stk som har det.

Skrevet
Hvis du går inn på profilen til andre folk så vil du se at det de skriver også står postet på wallen deres.

F.eks ting som Per er fyllesyk i dag..., eller Lise skal på middag til mamma..

Ja to tre stk har sånn tekst, resten har ikke.

Gjest Gjest_bjarne_*
Skrevet

Jeg ser ikke statusoppdateringer bak navnene på vennelista lenger (etter den nye oppdateringen).

Men skjønner virkelig ikke hva slags tekst du mener hvis det ikke er statusoppdateringene du sikter til... sorry :P

Skrevet

Du hører jo ikke på hva folk sier! du har fått det med teskje nå.

Skrevet

Er det noen som vet svaret her, bortsett fra det å legge i feltet øverst, som IKKe funker? Er det sant som en sier at man ikke ser statusoppdateringene lenger (og hvorfor ser man dem da for noen få)? Huff, trodde dette var et spørsmål med en enkel løsning, jeg.

Skrevet

det er kun enkelte som har det fordi mange tømmer statusfeltet etter noen timer, altså på profilen, ikke hjemsiden. Der står det "tøm" etter det man har skrevet i statusfeltet. andre grunner er at ikke alle oppdaterer statusen sin noengang.

Det folk sier her er jo riktig, merkelig at du ikke godtar det. :)

Skrevet
det er kun enkelte som har det fordi mange tømmer statusfeltet etter noen timer, altså på profilen, ikke hjemsiden. Der står det "tøm" etter det man har skrevet i statusfeltet. andre grunner er at ikke alle oppdaterer statusen sin noengang.

Det folk sier her er jo riktig, merkelig at du ikke godtar det. :)

Litt merkelig at du ikke godtar at jeg faktisk ikke får inn den teksten jeg skriver bak navnet mitt også :lete:

Men da får jeg vel bare slå meg til ro med at det er noe som ikke virker akkurat hos meg. Det var nå ikke så viktig egentlig, jeg tenkte bare at det fantes en enkel måte å gjøre det på. Jeg har nå spurt noen av vennene med og uten tekst, og alle sier at de legger inn teksten i det feltet. Mens det bare er hos noen få at det kommer opp bak navnet. Ingen som vet hvorfor det er forskjellig hos ulike folk.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Har du funnet ut av det eller? Jeg er litt nysgjerrig p hva slags fiffig funksjon du tydeligvis hadde kommet borti :P

Skrevet
Har du funnet ut av det eller? Jeg er litt nysgjerrig p hva slags fiffig funksjon du tydeligvis hadde kommet borti :P

Nei, har ikke funnet ut av det enda. Det er vel heller en fiffig funksjon som mangler hos meg, tydeligvis :)

Men har sjekket med andre på lista, og de som får opp teksten sier de får den automatisk. Mens de som ikke får den opp (det er de aller fleste) heller ikke vet hvordan de kan få opp teksten. Alle jeg har spurt bare skriver inn teksten som vanlig, og så er det et fåtall som da får den bak navnet i tillegg. Kanskje den funksjonen er på vei ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...