Gå til innhold

Bivirkninger av cerazette

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente18_*
Skrevet

Hei!

Har gått på Cerazette i 6 dager og har fått endel bivirkninger. Kvalme, hodepine og blødninger. Forsvinner det etterhvert? ganske lei av å leve på paracett....

Og foresten, jeg fikk beskjed på helsestasjonen at jeg kunne få en "rødlig utflod" men jeg syntes jeg mer har hatt en sammenhengende mens på 6 dager(blør egentlig veldig lite i 3) nå? Jeg blødde mindre da jeg hadde mensen for å si det sånn...

Om jeg skal blø sånn i 3 mnd så skjønner jeg ikke helt poenget, vi har jo ikke sex så lenge jeg blør uansett. Liten vits i å gå på den pillen da? noen som har erfaringer fra den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk på dem litt over 1år og min eneste bivrikning var manglende mens

Skrevet

Du spotter nok, det er vanlig med cerazette.

Noen spotter dessverre mye, andre lite eller ikke i det hele tatt med cerazette.

De andre bivirkningene som hodepine og kvalme bør gi seg etter minst en mnd. Spotting kan vare mye, mye lenger.

Det kan ta opp til 6-12mnd før man blir mensfri med cerazette.

Føler du ikke disse pillene virker for deg, bytter du til et annet merke.

• 1 år senere...
Gjest Jente 25
Skrevet

Vet jeg skriver i ettertid av innlegget, men ville bare skrive at jeg gikk på cerazette i ett og et halvt år, og de siste 8 mnd hadde jeg en forferdelig bivirkning; mistet hår!! jeg trodde det skulle gå over, men det gjorde det ikke før jeg byttet p-pille!! veldig skummelt, og lite moro :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...