Gjest Gjest_Jente18_* Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hei! Har gått på Cerazette i 6 dager og har fått endel bivirkninger. Kvalme, hodepine og blødninger. Forsvinner det etterhvert? ganske lei av å leve på paracett.... Og foresten, jeg fikk beskjed på helsestasjonen at jeg kunne få en "rødlig utflod" men jeg syntes jeg mer har hatt en sammenhengende mens på 6 dager(blør egentlig veldig lite i 3) nå? Jeg blødde mindre da jeg hadde mensen for å si det sånn... Om jeg skal blø sånn i 3 mnd så skjønner jeg ikke helt poenget, vi har jo ikke sex så lenge jeg blør uansett. Liten vits i å gå på den pillen da? noen som har erfaringer fra den?
Pasha Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 gikk på dem litt over 1år og min eneste bivrikning var manglende mens
Avalon Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Du spotter nok, det er vanlig med cerazette. Noen spotter dessverre mye, andre lite eller ikke i det hele tatt med cerazette. De andre bivirkningene som hodepine og kvalme bør gi seg etter minst en mnd. Spotting kan vare mye, mye lenger. Det kan ta opp til 6-12mnd før man blir mensfri med cerazette. Føler du ikke disse pillene virker for deg, bytter du til et annet merke.
Gjest Jente 25 Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Vet jeg skriver i ettertid av innlegget, men ville bare skrive at jeg gikk på cerazette i ett og et halvt år, og de siste 8 mnd hadde jeg en forferdelig bivirkning; mistet hår!! jeg trodde det skulle gå over, men det gjorde det ikke før jeg byttet p-pille!! veldig skummelt, og lite moro :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå