Rabadamtimtim Skrevet 27. juni 2010 #61 Skrevet 27. juni 2010 Jeg er overrasket over at så mange er i mot splitting av par. Sitte der med ukjente og kanskje ikke noen man finner tonen med og så blir man sittende der og kjede seg. Hva med oss som er single da? Ikke mye moro for meg å sitte ved siden av par som er mest opptatt med å prate sammen fordi de kjenner hverandre. turid Er vel bare å sette to single som kjenner hverandre ved siden av hverandre så de kan snakke sammen? Det er jo ikke slik at det er 50/50 fordeling kvinner og menn i et bryllup heller.
Anglofil Skrevet 28. juni 2010 #62 Skrevet 28. juni 2010 Er fra østlandet og har ikke opplevd å splitte par. Vi kommer ikke til å splitte par, har aldri skjønt poenget med det og ikke noe vi ønsker. Mvh Yvonne
Antlers Skrevet 28. juni 2010 #63 Skrevet 28. juni 2010 Er fra Østlandet, og har aldri opplevd, eller hørt om, splitting av par i bryllup eller andre festligheter. Om dette noensinne skulle skje meg, kommer jeg enkelt og greit til å spørre om å få bytte plass slik at jeg kan sitte ved siden av partner. Man er da et par, og nye bekjentskaper foretrekker jeg å stifte på eget initiativ.
Ebano Skrevet 28. juni 2010 #64 Skrevet 28. juni 2010 (endret) Er fra Østlandet, og har opplevd at par splittes mer som en regel enn unntak. En fin vri som også tilfredsstiller de som ikke vil sitte "alene", er å ha parene rett ovenfor hverandre. De får da noen andre til bords, og en får fin flyt i samtalen. De som aller helst vil snakke med partner også i selskap kan gjøre dette rett over bordet, og de rundt ekskluderes ikke. Fungerer utmerket. Endret 28. juni 2010 av Ebano
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #65 Skrevet 28. juni 2010 Splitting av par er helt unødvendig. Skal en mikroplanlegge hva folk skal snakke om også da i håp om at alt skal gå bra? De fleste nordmenn som holder bryllup er jo også avholds den ene dagen i sitt liv så de skal slippe å spandere en dråpe på sine gjester, så før en vet ordet av det har en et taust og trist bryllup med masse fremmede som sitter ved siden av hverandre og kjeder vettet av seg. Suttrepave... er ikke alle som er som deg, som drar i bryllup kun for å drikke deg drita da. Hvis du ikke kan snakke uten alkohol ,skaff deg hjelp
Emelie Skrevet 29. juni 2010 #66 Skrevet 29. juni 2010 Det synes jeg høres lurt ut. Du får si fra hvordan det går. =o) Takk for lykkeønskningene. Jeg gleder meg veldig mye til den store dagen nå! Jeg skal avlegge rapport ;-) Det kan ta litt tid før jeg får pratet med ham da de bor i et annet fylke og vi ikke møtes så ofte. Han ga meg en kjempegod klem dagen etter, så det er ikke umulig at min venn forstod...
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #67 Skrevet 29. juni 2010 Hva med oss som er single da? Ikke mye moro for meg å sitte ved siden av par som er mest opptatt med å prate sammen fordi de kjenner hverandre. Man kan jo sette single sammen også. Ikke moro å sitte sammen med folk som heller ville sittet med partneren. Noe de fleste nok sikkert ønsker seg. Jeg hadde ikke en gang hørt om parsplitting før jeg leste alle trådene om det her på kg.
Emelie Skrevet 29. juni 2010 #68 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Er fra Østlandet, og har opplevd at par splittes mer som en regel enn unntak. En fin vri som også tilfredsstiller de som ikke vil sitte "alene", er å ha parene rett ovenfor hverandre. De får da noen andre til bords, og en får fin flyt i samtalen. De som aller helst vil snakke med partner også i selskap kan gjøre dette rett over bordet, og de rundt ekskluderes ikke. Fungerer utmerket. Hvis man først skal splitte par så høres dette ut som en god løsning, da får man partneren i nærheten, og pluss gjerne på med venner rundt der igjen (hvis mulig). Jeg vil gjerne legge til, at hvis man først skal splitte må man splitte alle. Men jeg må innrømme at jeg foretrekker å ha min mann som bordkavaler på en merkedag som dette hvor man feirer kjærligheten, det føles trygt, så kan man kaste seg ut i praten med alle rundt seg Når middagen er over mingler man på kryss og tvers, etter eget ønske. Endret 29. juni 2010 av Emelie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå