Gå til innhold

Nå går det fort til jul


Sandman

Anbefalte innlegg

...for sikkerhets skyld, så brukte jeg noen timer i går kveld til å sjekke at julepynten, juletrepynten, og juletrelysene er i orden og intakt.

...det manglet en reservepære til lysene, så en slik har jeg nå vært og kjøpt på mårran.... ekspeditøren stusset nok litt, men når jeg forklarte at jeg ville være føre var, så tror jeg han nøyde seg med den forklaringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og du har kjøpt inn Gul Enke, ser jeg - det er bra!

Men det var ikke lurt å hugge juletreet i går, det vil nok tørke ganske kraftig ut før høytiden kommer som julenissen på kjerringa!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med julebaksten og julegavene....?

Av de sju slagene så har jeg enda en del igjen fra julen 1997, det året tok jeg i vel mye...

...når det gjelder gaver, så skjer det på en slags retroaktiv måte, jeg bruker alltid å kjøpe de straks på nyåret, slik at jeg er sikker på at jeg ikke gir til noen som ikke gir til meg.... det skjedde meg et år, og det var et stort tap, derfor valgte jeg en annen løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
...når det gjelder gaver, så skjer det på en slags retroaktiv måte, jeg bruker alltid å kjøpe de straks på nyåret, slik at jeg er sikker på at jeg ikke gir til noen som ikke gir til meg.... det skjedde meg et år, og det var et stort tap, derfor valgte jeg en annen løsning...

Et annet alternativ er å kjøre en slags utvekslingsseanse ift. gaver. Vi stoler ikke på familien vår eller vennene våre, så vi kjører en stor felles seanse med overlevering av pakker, signering i protokoller og annet snacks.

Dessuten deler vi gjerne handlelistene med oss, for alle er ivrige etter å få råd og tips fra noen som virkelig har peiling!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...