Cita Skrevet 6. august 2003 #21 Skrevet 6. august 2003 Er dette en sammensvergelse?? Kommer alle eks'ene mine her og blafrer med kunnskap om størrelsen? Blafrer og blafrer fru Blom
Gjest Poirot Skrevet 6. august 2003 #22 Skrevet 6. august 2003 Jeg vil gjerne blafre med størrelsen til min sambis. Den er ikke så stor, men den er jæVLIG lang da .... Bare brett den pent sammen noen ganger, så øker tykkelsen betraktelig.
Gjest Zirine Skrevet 6. august 2003 #23 Skrevet 6. august 2003 Den er ikke så lang, men den er veldig tynn? Siden du insisterer, såe .... :D
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #24 Skrevet 6. august 2003 fru Blom Hva er det du insinuerer? At jeg ikke er Trøffelhelten?? At jeg er falsk?? Oppdiktet?? Jeg skal fankern flyndre meg...sladre, det er dét jeg skal!
Gjest Zirine Skrevet 6. august 2003 #25 Skrevet 6. august 2003 Bare brett den pent sammen noen ganger, så øker tykkelsen betraktelig. Ja, også feste med dobbeltsidig tape. Du, det der var skikkelig skikkelig lurt ass.
Cita Skrevet 6. august 2003 #26 Skrevet 6. august 2003 Hva er det du insinuerer? At jeg ikke er Trøffelhelten?? At jeg er falsk?? Oppdiktet?? Jeg skal fankern flyndre meg...sladre, det er dét jeg skal! Så så :kysse: ........... Reaksjonen din tilsier at du ER Trøffelhelten. Fru Blom, var bare en "snubletråd. :oops: Mistenkte deg et lite øyeblikk for å være hu derre Svarstad Haugland, men da ville du jo svart, noe sånt som: Nei, da er det vel ikke sant da ?!?! Eller, nei da, er jeg vel ikke Trøffelhelten, eller no Åsså har du ikke ropt på hverken Stensnes eller Bondevik, men moderatorene, så du er definitivt Trøffelhelten Slipper jeg å få flyndrer rundt ørene nå ?? De klasker så ekkelt :o
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #27 Skrevet 6. august 2003 Puh, jeg haaaater slike spekulasjoner *avstandsklasker småtruende med flyndrene mine...*
Gjest Missuganda Skrevet 6. august 2003 #28 Skrevet 6. august 2003 Åja, rett ved skogen... - det er deg... :oops: Ja, jeg håper indelig du ikke husker meg :oops: selv om jeg husker deg
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #29 Skrevet 6. august 2003 Ja, jeg håper indelig du ikke husker meg :oops: selv om jeg husker deg Joda, det var vel du som ble kalt ekko#####
Gjest Missuganda Skrevet 6. august 2003 #30 Skrevet 6. august 2003 Joda, det var vel du som ble kalt ekko##### Nei
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #31 Skrevet 6. august 2003 Ånei. Pokker! Det var et eller annet med asp...asberg...men jeg husker ikke om det var med b eller p...
Edie Skrevet 6. august 2003 #32 Skrevet 6. august 2003 Tapp? Har du tapp Trøffel? Hmm, ja det må du jo ha...med tanke på din tilkommendes tilstand.. Har ikke sett den jeg.. Er det mulighet for det? For å kunne uttale meg om Sandmans spørsmål. Og det holder ikke med det bilde ditt på siden her...Alt for lite bilde!! Eller var det altfor liten tapp??
Gjest Poirot Skrevet 6. august 2003 #33 Skrevet 6. august 2003 Ånei. Pokker! Det var et eller annet med asp...asberg...men jeg husker ikke om det var med b eller p... IKKE GJØR DET. HUN BLIR SINNA!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #34 Skrevet 7. august 2003 Tapp? Har du tapp Trøffel? Har ikke sett den jeg.. Nei... - og såpass mye naken kvalitetstid som vi to har tilbrakt sammen er kanskje spørsmålet allerede besvart... :oops:
Edie Skrevet 7. august 2003 #35 Skrevet 7. august 2003 Nei... - og såpass mye naken kvalitetstid som vi to har tilbrakt sammen er kanskje spørsmålet allerede besvart... :oops: beklager så mye, det var ikke meningen å avsløre deg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå