Sandman Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 ...har fått mye fokus... ...er den oppskrytt, eller undervurdert?
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 Jeg har i hvert fall etter fattig evne forsøkt å skryte den opp... Sændis, din demonterte knehøne!
Gjest Poirot Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 Ser ingen tapp, jeg. Bare en liten blå kjønnsløs mann.
chimp Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 Ser ingen tapp, jeg. Bare en liten blå kjønnsløs mann. Jepp! Han er så kjønnsløs at han t o m henger utenfor døra til dametoaletten her hos meg.....Eh....fellestoaletten....men likevel!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #5 Skrevet 6. august 2003 Eh...Sændis... - jeg vil bare uttrykke glede over at du ikke la inn noen avstemming her. Tror faktisk jeg hadde lidd et stort tap! :oops:
Sandman Skrevet 6. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2003 Eh...Sændis... - jeg vil bare uttrykke glede over at du ikke la inn noen avstemming her. Tror faktisk jeg hadde lidd et stort tap! :oops: ...du kunne sikkert døyvet tapet med en Gul Enke.. ...dessuten betyr ikke størrelsen så mye, da... sier jentene, på sin sedvanlige falske måte, "si-nei-når-de-mener-ja-og-omvendt"...
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #7 Skrevet 6. august 2003 Ja, de såkalte jentene er noen oppdikte(n)de lurendreiersker og fristerinner alle sammen! Det har jeg i hvert fall lest et sted...
chimp Skrevet 6. august 2003 #8 Skrevet 6. august 2003 ...du kunne sikkert døyvet tapet med en Gul Enke.. ...dessuten betyr ikke størrelsen så mye, da... sier jentene, på sin sedvanlige falske måte, "si-nei-når-de-mener-ja-og-omvendt"... Skal vi se.....størrelse og størrelse!!! Men når den er totalt fraværende....el usynlig, hvilken rolle spiller d om vi takker ja el nei da...???
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #9 Skrevet 6. august 2003 Skal vi se.....størrelse og størrelse!!! Men når den er totalt fraværende....el usynlig, hvilken rolle spiller d om vi takker ja el nei da...??? ...er det derfor damene sier "nei takk, jeg røker ikke" når jeg diskret plasserer giganten i hånden deres...? :o
chimp Skrevet 6. august 2003 #10 Skrevet 6. august 2003 For å se d fra en annen vinkel; du burde kanskje heller sette pris på at du så langt bare har påtruffet ikkerøykere
Sandman Skrevet 6. august 2003 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2003 Ser ingen tapp, jeg. Bare en liten blå kjønnsløs mann. Don... ...ser du ikke at mannen er helt blåfrossen, og du vet vel hva som skjer med genitaliene i kulde...? ...jmfr Mrs DoubtFire,s spørsmål til nye typen til exen...
chimp Skrevet 6. august 2003 #13 Skrevet 6. august 2003 Ikke sant! Hva er vel en porsjon brun lapskaus i forhold til skikkelig varmrøkt og brent pølsesnabb....
Sandman Skrevet 6. august 2003 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2003 Ikke sant! Hva er vel en porsjon brun lapskaus i forhold til skikkelig varmrøkt og brent pølsesnabb.... ...lapskaus...i anus...?
Gjest Missuganda Skrevet 6. august 2003 #15 Skrevet 6. august 2003 Tro meg, den tappen der er ikke noe å skryte av
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #16 Skrevet 6. august 2003 Tro meg, den tappen der er ikke noe å skryte av Åja, rett ved skogen... - det er deg... :oops:
Cita Skrevet 6. august 2003 #17 Skrevet 6. august 2003 ...lapskaus...i anus...? Prøvd det noen gang ?? Putte lapskaus "inn der" med en strikkepinne ?? Det er fanken meg klin umulig ehh ang. Trøffelheltens "genit...gentia......ehh dings, så har jeg hatt sex med en helt maken 8 ganger ..........og er jomfru enda :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #18 Skrevet 6. august 2003 ehh ang. Trøffelheltens "genit...gentia......ehh dings, så har jeg hatt sex med en helt maken 8 ganger ..........og er jomfru enda :oops: Er dette en sammensvergelse?? Kommer alle eks'ene mine her og blafrer med kunnskap om størrelsen? Hjelp, morderatorer!! Hjelp!! Dette blir et stort tap!!
Gjest Zirine Skrevet 6. august 2003 #19 Skrevet 6. august 2003 Jeg vil gjerne blafre med størrelsen til min sambis. Den er ikke så stor, men den er jæVLIG lang da ....
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #20 Skrevet 6. august 2003 Jeg vil gjerne blafre med størrelsen til min sambis. Den er ikke så stor, men den er jæVLIG lang da .... Den er ikke så lang, men den er veldig tynn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå