Gå til innhold

Bilder til barnerom


Chelsea

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal innrede barnerom til jentebaby.

Har vært litt rundt omkring men kan liksom ikke finne noen fine bilder til å ha på veggene. Ønsker ikke å henge opp hva som helst heller.

Noen forslag til hvor man kan finne fine bilder som er tilpasset barn men ikke er tegneseriebilder/disneybilder e.l. Ønsker en litt romantisk søt stil på rommet og rosa/lilla er ønskelig når det gjelder farger. Gjerne maleri eller trykk på lerret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Bente_*
*opp opp*

Er på jakt etter det samme

*opp opp* fra meg også.

Har vært rundt og sett på alle møbelhus men det er akkurat som om de ikke vet det finnes barn???

Kanskje jeg må få barnet mitt når det kommer, til å male selv på lerret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Merete_*

Obs

Ikea

Eller print ut selv fra nettet, og sett i rammer fra Ikea.

Eller - kjøp søte stoffer og fest i rammer fra Ikea, eller evt. på Lerret (Europris).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scheherazade, ii

Vi kjøpte et trykk på en kunstbutikk i utlandet, fant heller ikke så mye her til lands.

Jeg er ikke så fan av for mye sukkersøtt, men jeg bestilte et dørskilt fra Etsy som jeg var kjempefornøyd med. Lurer på å kjøpe settet med de tre ape-plakatene også. Kanskje ikke noe sånt du er på jakt etter, men poster likevel jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har en hobbybutikk/fotobutikk som selger utstyr til scrapbooking har de masse forskjellig pyntepapir som det går ann å ramme inn. Har også kjøpt lerret som jeg har limt det på for å få følelsen av maleri. Et ark er på 30x30 cm og koster ca 8-12 kroner. Enkel og billig måte å fornye rom på... Tapet går jo også ann å ramme inn, men da blir du jo sittende med mange meter med tapet som du ikke har bruk for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har på skeidar på lerret 3 ulike typer med søte bamser . Finnes i blåtoner for gutt synes denne var finest og rosa for jenter. Koster 49 kr per bilde, men synes de ser mye dyrere ut. Finnes knagger, oppbevaringsbokser og skammel i samme serien som heter Happy bear. Gå inn på skeidar.no så kan du se dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva med å ta foto av barnet....mekke litt i photoshop og bestille lerret eller lignende hos Foto knudsen. Bilde av bittesmå babyføtter mot dusrosa bakgrunn blåst opp i forstørrelse. De har kampanjer innimellom. Der har de også lerret du setter sammen av 4 bilder hvorav hvert bilde er 30x30 cm eller annen størrelse. Dvs at 1 motiv er fordelt over 4 bilder.

Bare et tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Merete_*
Tapet går jo også ann å ramme inn, men da blir du jo sittende med mange meter med tapet som du ikke har bruk for...

Ehh... Du kjøper da ikke en hel rull? Kjøper jo kun det du trenger til innrammingen? Bare pass på at rammen ikke er tykkere enn selve bredden på rullen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Ah, nå forstår jeg hvorfor så mange har de grusomme klovnebildene til en viss blond bimbo på barnerommet... Dette skulle handelsstanden ha sett. Her er det tydeligvis et stort marked!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange nydelige bilder på Etsy.com. Og så finnes det en nettside hvor du kan laste ned gratis kunst fra forskjellige kunstnere. Mange av disse passer også på barnerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_chelsea_*
Ah, nå forstår jeg hvorfor så mange har de grusomme klovnebildene til en viss blond bimbo på barnerommet... Dette skulle handelsstanden ha sett. Her er det tydeligvis et stort marked!

Ja, det er faktisk helt umulig å finne noe fint. Kanskje jeg må male sjabloner på veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Mette_*

Sjekk www.sagenvintagedesign.no

De har kommet med "nye" gamle bilder (kort) som man f.eks. kan sette inn i bilderammer eller lime på lerret.

Veldig mange interiørbutikker har disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...