Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

Hei.

Jeg må bare få ut noen tanker her, og håper jeg kan få noen seriøse tilbakemeldinger.

Dette kan kanskje bli litt langt, men håper noen orker å lese det, og dele sine tanker.Men plis, kun seriøse henvendelser. Ikke for å sette krav når jeg ber om hjelp, men..

Jeg er så usikker på dette med sex. Hehe.

Jeg er 18 år, og har nettopp fått min første kjæreste. Vi har rotet noen ganger før vi ble sammen for en uke siden, men aldri hatt sex eller noe. Vi har aldri kommet lenger enn av med toppene og BH.

Det som er greia er at jeg har i grunnen veldig lyst til å ha sex med ham, men syns det er ufattelig skummelt!

Han har hatt sex utallige ganger før, med flere ulike jenter, mens jeg er jomfru og veldig usikker på dette. Jeg stoler på ham, og håper jo at det kan skje snart. Jeg føler meg veldig klar, men likevel skremmer det livet av meg! ...

Han er utrolig snill, og spør alltid om det er greit før han gjør noe.

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal hinte til at jeg gjerne vil ha sex med ham, men at jeg gjerne vil snakke litt om det først. Og bli litt bedre kjent, sånn med å prate om sex og slikt. At jeg kan si til ham hva jeg føler, at jeg egentlig er litt redd. Han sier han kan vente lenge på meg, men jeg har lyst til å gjøre det nå, egentlig. Jeg vil jo gjerne at det skal skje litt naturlig, ikke at man bare sier " Nå gjør vi det, hei og hopp!" Med tanke på at vi kliner og han tar med på puppene og slikt, føler jeg at vi er klare for å ta det et lite skritt videre. Og jeg er egentlig litt lei av at det alltid stopper der. Og jeg føler egentlig ikke for å ligge der naken uten å gjøre det. Jeg føler det vil være lettere å bare gjøre det når buksene endelig er av. Føler det kan bli flauere å bare ligge der uten klær..

Jeg er også veldig usikker på meg selv og sliter med dårlig selvbilde.

Jeg er ikke akkurat tynn, og har litt ekstra både her og der, noe som alltid har plaget meg. Er ikke tjukk, men.. Han sier jeg er deilig, men jeg klarer ikke helt å forholde meg til det, selv om jeg tror han mener det. Men jeg er bare så redd for at han skal bli skuffet når han ser meg naken, og det å vise seg naken for noen er jo veldig skummelt..

Egentlig vil jeg bare få det overstått. Ikke sånn at jeg bare vil gjøre det for å gjøre det, men sånn i vårt forhold tror jeg det vil ta vekk den lille spenningen som er igjen. Det ble mye bedre når vi endelig ble sammen, og jeg har virkelig lyst til å ha sex med ham. (Jeg er visst en kåt liten jævel, tror jeg :P )

Og så er jeg litt redd for hvordan det kommer til å bli etterpå. Skjer det naturlig når vi er godt i gang med "leken" vi holder på med (klining, av med topper..), håper jeg jo at vi kan ligge der og kose etterpå.

Og jeg må innrømme, jeg har egentlig aldri sett en pikk i vireligheten. I alle fall ikke tatt på en... Huff, dette høres visst kanskje litt rart ut.

Men hva er det forventet at jeg skal gjøre?

Jeg vet egentlig ikke helt om jeg har noe spørsmål i forhold til dette, men kanskje noen kan gi meg sine tanker om dette, og kanskje fortelle litt om sin første gang?

Jeg både gleder og gruer meg.

Mest av alt er jeg redd for at han blir skuffet, siden han har gjort det før. Og jeg er nok den mest sjenerte/stille jenta han har vært sammen med noen gang..

Hjelp?

Hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg vil ikke skremme deg men kan godt fortelle om min første gang (selvom du kanskje vil ha svar fra jenter)

Jeg var 13-14...dette var sommeren før 9 kl på ungdomskolen. Jeg hadde vært på sommerleir og traff ei jente der som var "leder". Hun var 18 så det var jo en bra score for min del :P

Men uansett...vi hadde vært sammen i kanskje 2-3 uker før vi satt på verandaen hjemme hos meg og bare klina. så plutselig river hun tak i meg og drar med meg inn på rommet mitt, og før jeg fikk sukk for meg hadde hun tredd kondomen på :O Jeg træla litt med å finne hølet..husker jeg sa "hvor faen er detta jævla hølet a??" men jeg fant da frem til slutt. Og hun hadde jo så mye hår på musa at det rett og slett lugga i kuken min(!!!) og ikke nok med det. hun maste hele tia på at jeg sku gjøre det fortere og hardere, så jeg var temmelig utslitt etterpå :P haha

OG jeg sa til meg selv etterpå at jeg skulle ALDRI ha sex igjen!! Men sånn har det altså ikke blitt.

Men bare prøv å være i øyeblikket, prøv å ikke tenk i det hele tatt. bare la ting skje :) sånn som du selv sier.

Skrevet

Du kan jo si til ham at du føler deg klar, men at du fortsatt er usikker på hva du skal gjøre, og hvordan, osv., og også fortelle om dine forventninger; om du ønsker at han skal ta seg veldig god tid, om du ønsker at din første gang skal omhandle deg, slik at du får fokusert mest på hva du synes er godt og ikke (han trenger littegranne instruksjoner, han også... Selv om han har hatt andre før, har han jo aldri hatt DEG), og også i forhold til etterpå, om du ønsker masse kos, osv.

Han virker jo som en forståelsesfull fyr, så da tror jeg nok han også har forståelse for din usikkerhet, og dine ønsker. Og hvis han er som jeg har inntrykk av, vil han nok sette pris på innspill fra deg, som kan hjelpe ham til å gi deg en fin opplevelse, både for nå, og senere... Så syns du bare skal sette deg ned med ham, jeg, og si "Hør her, jeg har kommet så langt at jeg har lyst på sex, men jeg trenger at vi snakker litt om hvordan det skal foregå og sånt, for jeg føler meg så nervøs", og så kan du jo forklare ham hvordan du ønsker at akten skal være, for at du skal bli maksimalt avslappet...

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...