Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg er nysgjerrig på hva slags 'vanlige' kroppslige fenomener du aldri har opplevd. Jeg har aldri: - hatt munnsår - hatt diaré (tross at jeg har vært både i Asia, Mellom-Amerika og Afrika) - hatt vannblemme - spydd - hatt kjønnssykdom
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Du har aldri hatt diare eller kastet opp...??
Hinata Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg har aldri hatt kjønnssykdom, influensa (som jeg kan huske), kink i nakken, halsbetennelse og lungebetennelse. De jeg kom på nå.. Edit: Har heller aldri hatt Herpes-utbrudd på leppene Endret 7. august 2009 av Hinata
Andale Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Jeg har aldri hatt kjønnssykdom brukket noe hatt ryggplager hatt eksem hm.. var vanskelig gitt. er jo så mye! sånn egentlig, som jeg ikke kommer på nå
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg har aldri hatt -kjønnssykdom -blindtarmsbetennelse -magesår -hemoroider -munnsår
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 -blindtarmsbetennelse -magesår Det er strengt tatt ikke så vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Blindtarmbetennelse er Jeg har aldri hatt: Hatt lungebetennelse Brukket noe Besvimt Kjønnssykdom blandt annet
Avalon Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 Jeg har aldri: - hatt matforgiftning - hatt kjønnssykdommer - lungebetennelse - aldri hatt barne-mark - aldri hatt andre innvolls ormer som spolorm eller bendelorm, eller andre om det finnes det - aldri hatt neglesopp - aldri hatt fotsopp - aldri hatt sopp i munnen - vorter det var det jeg kom på i farten
Gjest Euforia Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 Jeg har aldri hatt røde hunder, lungebetennelse eller brukket noe.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Jeg har aldri hatt: Lungebetennelse kjønnsyksdom neglesopp fotsopp sopp i munnen besvimt sydd halsbetennelse
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 'Jeg har, helt sant, aldri hatt underlivssopp!! Ihvertfall ikke siden puberteten når man fant ut at hva det var ved hjelp av Topp og Klara Klok. Kan overhode ikke huske noe slikt før det heller. Jeg har heller aldri hatt kjønnsykdom. Jeg har ikke sydd noe. Jeg har ikke brukket noe. (Men greit å forstue samme håndledd to ganger på 5 år...) Fotsopp eller neglesopp tviler jeg også på at jeg har hatt.. jeg har heller aldri hatt enten røde hunder eller meslinger (ingen husker hva jeg hadde!)
Gjest virvelvind Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 Jeg har aldri brukket noe eller hatt en kjønnsykdom. Ikke kyssesyke eller blindtarmbetennelse heller.
Miel Skrevet 21. august 2009 #14 Skrevet 21. august 2009 Jeg tror det er lettere å ramse opp det jeg har hatt. De eneste "ordentlige" sykdommene jeg har hatt er influensa (en gang), vannkopper og skarlagensfeber, samt diverse øreinfeksjoner og urinveisinfeksjoner (hyppigst i barnehagealder). Ellers har det virkelig aldri feilt meg noen ting.
Antagonist Skrevet 21. august 2009 #15 Skrevet 21. august 2009 Jeg har aldri: - hatt vannblemme Hvordan har du klart det? Kun gått i joggesko, eller kanskje ikke sko i det hele tatt? Aldri tatt på en varm kjele? Jeg har aldri: - hatt noen former for sopp på/i kroppen - vært innlagt på sykehus - hatt en kjønnssykdom - hatt innvollsorm - forstuet noe - hatt noen barnesykdommer med unntak av skarlagensfeber
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå