Gå til innhold

SIAs confessions.


Sia444

Anbefalte innlegg

Så jeg tenkte jeg skulle skrive litt ned hva jeg klarte å få med meg fra London.

Har lagt ned shoppeforbud på meg selv nå i lang tid fremover, men det har nå blitt ett kjøleskap siden det.

Jeg går ikke så mye rundt i Oslo og shopper, finner svært lite rett og slett.

Men gi meg en dag på Westfield i London og jeg må kjøpe ny koffert for å få alt med meg hjem.

Så det ble en del sminke først.

MAC studio fix fluid

Blacktrack fluidline

Painterly Paintpot

Ca 5 MAC makeup koster

Urban Decay ammo øyenskygge sett

Victoria`s secret, skikkelig stor box med utrolig mange forskjellige øyenskygger, blusher, leppestifter ovs.

Alt på tax freeèn på Gatwick som for øvrig er billigere enn på Gardermoen.

Ellers kjøpte jeg tre jeans. En Levi`s og to fra French Connection

To strikkejakker fra Hollister samt to gensere fra samme sted.

Fra Pull and bear kjøpte jeg en bråte med topper på salg og en svart skinnjakke jeg er veldig fornøyd med.

Kjole fra Zara

En topp og ett par sko fra Primark, vet ikke helt hva jeg synes enda. Men billig var det.

Tre store ringer

Ett Guess armbånd og to Guess smykker.

DKNY lommebok

Tommy Hilfiger solbriller

Ett par andre solbriller

To bikinier

Masse sokker og underklær fra Primark. Greit til hverdags, sokkene mine blir det hull i med en gang.

Og så ble det litt forskjellig på Superdrug/Boots sånn som sminkefjerner og lignende.

Kjøpte tea tree oil på Lush også.

Helt sikkert noe jeg har glemt men det er jo mer enn nok til å holde meg unna shopping for en stund.

Neste jeg skal ha nå er pensumbøker, og det er jo ikke akkurat billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til gjengen.

Etter å ha lest listen din skjønner jeg at jeg må ta meg en tur til Londons snart.

Herlig å få fyllt opp klesskapet med masse nytt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Westfield begynner å bli ynglings stedet mitt. Liker veldig godt Mall of America, men der tror jeg ikke at jeg kommer igjen.

Det minner meg sånn om amerikanske malls, bodde der en stund og var ganske så ofte og shoppet kan en si.

Fant ut idag at jeg skulle begynne å rydde i skapene, fikk litt dårlig plass av alt det nye, så det må gjøres litt om der inne sånn at jeg slipper å lete sånn om morgenen. Og nå er det jo høst snart også, og da må jeg finne frem til høst klærne. Selv om det ble litt nytt på den fronten også, tenkte meg litt om da jeg shoppet.

Alle sier at jeg må enten gi bort eller selge noe av det jeg har. Jeg får jo ikke brukt det, og noe passer ikke heller. Men det er så vanskelig, jeg er blitt glad i klærne.

Det jeg ønsker meg er ett walk in closet. Men det er det jo bare å drømme om. Jeg har to kommoder og tre skap, burde holde egentlig. Men jeg har en del klær på boden også, som jeg egentlig har tenkt å bruke til å sy vesker. Noe jeg aldri kommer til.

Men jeg pynter litt med det jeg har også. Har hengt alle veskene mine på en stumtjener slik at de liksom henger fremme på soverommet og ikke bare bakerst i skapet. Veldig fornøyd med det.

Pappa var helt overveldet da han var her, bor på andre siden av landet, og sa at jeg hvertfall måtte kvitte meg med noen sko.

Nei dette er vanskelig. Vil ikke gi slipp på det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

Nå fikk jeg meg noen tips, siden jeg reiser til London om en måned. :) Hvor ligger Westfield i London?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger på Shepherds Bush. Veldig enkelt å komme seg dit med underground, central line.

De har absolutt alt som en kan finne av butikker på Oxford Street, i tillegg til noen andre. Alt på ett sted rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk ;)

Det blir nok en liten stund til shopping nå.

Kjøpte pensumbøker på amazon og akademika.

Det er litt dyrt med de bøkene må jeg si, og ikke selger jeg de etterpå heller. Drømmer om ett stort bibliotek med masse fag litteratur og klassikere.

Har også forbudt meg selv å gå på amazon for en tid tilbake fordi jeg finner så mange psykologi bøker jeg har lyst til å lese.

Burde virkelig lese litt mer bøker men jeg har ikke overskudd etter at jeg har studert, det blir liksom bare faglitteratur det går i. Så jeg har en del uleste bøker i bokhylla som jeg bare måtte ha, eller var så dum og melde meg inn i bokklubber.

Men de ser fine ut da. Liker for øvrig å gå på loppemarked og se etter bøker også, finner en del klassikere der.

Som dere skjønner trenger jeg en større leilighet om jeg skal få plass til bibliotek og walk in closet. Håper jeg blir rik en gang.

Begynt å drømme om designer vesker også nå. Besøkte noen venner av meg i London og de har dårlig påvirkningskraft på meg når det kommer til vesker. Heldigvis ikke så mange fristelser her i Oslo, bare å holde seg litt unna sentrum og de dyre butikkene.

En student skal ikke ha så dyr smak. Godt vi har netthandel.

Må snart ha ny shampo også, vet ikke om jeg skal bestille fra feelunique som jeg pleier eller lete andre steder der jeg kan få de større flaskene fra Bed Head. Tenkte jeg skulle prøve Foxy Curls denne gangen. Fornøyd med Redken, men det er spennende å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer også om en designerveske.. bare én hadde gjort seg ;)

Chanel, Mulberry eller Louis Vuitton tror jeg det blir i første omgang.. om det blir noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg drømmer og drømmer om å shoppe. Prøver å holde meg langt unna alt slikt på nettet.

Var innom Ebay for å kjøpe noe for søsteren min da.

Mac fluidline i fargen Blacktrack og Mac eyeliner kost.

Jeg er så utrolig fornøyd med min så jeg anbefalte henne å prøve selv.

Ellers går det i moteblader som jeg får låne av en nabo.

Var innom på nettet idag og bestilte blader fra USA.

Skal få tilsendt Harper`s Bazaar, Marie Claire og Cosmopolitan en stund fremover. Og ikke var det dyrt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...