Sheenaca Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg har i det siste vurdert å laseroperere øynene. Det var nylig en tråd om det her inne, og jeg leste den grundig, men synes likevel ikke jeg har fått nok informasjon om hvor risikabelt det egentlig er. Er det noen som har mer å tilføye, ut over det som kom frem i forrige tråd? Og er det noen som vet om en slags samleside over erfaringer etter synskorrigerende operasjoner? Det finnes jo slike sider for slankeoperasjoner og brystkorrigering, såvidt jeg har skjønt, så burde det ikke eksistere for øyeoperasjoner også? Jeg vurderer å operere på Memira, for dem har jeg ikke hørt noe negativt om. De har også en egen side med referanser, men jeg regner med de sorterer ut de negative erfaringene, for det er jammen ikke mange referanser der i forhold til hvor mange de sier de opererer. Jeg er svært nærsynt, men har ikke skjeve hornhinner, og synet har vært stabilt de siste par årene. Memira anbefaler LASIK-operasjon for de fleste, ser det ut til. Jeg er dermed ekstra interessert i å høre om erfaringer fra dere som var nærsynte - hvilken operasjon tok dere, hvor, og hvordan ble resultatet? Memira er mye dyrere enn SynsLaser, såvidt jeg kan se, men pris er irrelevant for meg så lenge resultatet blir bra.
Xtra_lilje Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Jeg tok min operasjon (LASIK) for 8 år siden nå. Jeg tok min på haukeland, fikk den dekket på den tiden, men det er det vel slutt på. Superfornøyd, smarteste jeg har gjort. Jeg var nærsynt, rundt minus 8 på begge.
superlady Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Jeg anbefaler Willy Pettersen på Argus på det varmeste. Opererte for 5 år siden og har ikke hatt noen komplikasjoner. Han var opptatt av etterkontroller og alt han har sjekket har vært gratis i etterkant (selv etter to år da jeg lurte på noe, undersøkte han meg gratis og brukte over en halv time på undersøkelsen). Jeg undersøkte også nøye før jeg tok operasjonen og ble av andre anbefalt ham. Det har jeg aldri angret på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå