Gjest mollie Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Er det noen som vet hva kaffe inneholder som man blir i godt humør av? Jeg har merket at hvis jeg drikker en kopp kaffe så stiger humøret mitt betraktelig og jeg får lyst til å gjøre ting, være sosial og jeg føler meg med ett så mye mer avslappet og trygg i forhold til meg selv. Dette høres sikkert dumt ut, men det ser jo ofte litt teitere ut når man skal skrive ned sånt, men hva er det som gjør det? Blir ikke sånn av andre koffeindrikker så kan ikke være det heller... Er bare nysgjerrig..
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Er det noen som vet hva kaffe inneholder som man blir i godt humør av? Jeg har merket at hvis jeg drikker en kopp kaffe så stiger humøret mitt betraktelig og jeg får lyst til å gjøre ting, være sosial og jeg føler meg med ett så mye mer avslappet og trygg i forhold til meg selv. Dette høres sikkert dumt ut, men det ser jo ofte litt teitere ut når man skal skrive ned sånt, men hva er det som gjør det? Blir ikke sånn av andre koffeindrikker så kan ikke være det heller... Er bare nysgjerrig.. Dette lurer jeg også på
Gjest Catwoman Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Trodde det var koffeinet som gjorde det jeg?! :klø:
Gjest Catwoman Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 De er vel forresten mer koffein i kaffe enn det er i energidrikker - så det er kanskje det at mengden ikke er stor nok, og derfor ikke gir den virkningen. Kanskje.
Hinata Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Kan jo være de mange antioksidantene i kaffe da? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå