Gå til innhold

Jenter på 16

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eldre som i 25 +. Kan 16 årige jenter være flotte/fristende, eller tenker dere på oss akkurat som dere gjør med barnekropper, dvs ikke fine? Kunne dere ha blitt fristet av ei 16 åring, selv om moralen hindret dere i å gjøre noe ut av fristelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke hvorfor de ikke skulle vær det om de er utviklet. Det eneste er at menn som er eldre gjerne gjemmer det faktum at de holder på med en så ung jente, siden det er flaut ellerno.

Gjest Euforia
Skrevet

Bare 25+? Ja, 40+ også. Uansett hvor ekkelt det er, så er det naturlig. Ikke så lett å innrømme selv, vil jeg tro. :)

Skrevet
Eldre som i 25 +. Kan 16 årige jenter være flotte/fristende, eller tenker dere på oss akkurat som dere gjør med barnekropper, dvs ikke fine? Kunne dere ha blitt fristet av ei 16 åring, selv om moralen hindret dere i å gjøre noe ut av fristelsen?

Jeg er 27 år gammel og synes ikke det finnes noe som er så fristende og deilig som jenter på 16-17. Dere er så søte i ansiktet og har gjerne veldig stramme og fine kropper.

I tillegg er jenter i den alderen ofte mye blidere og hyggeligere enn sure og grinete jenter på 20+. Hvorfor så mange jenter blir hovne og ufordragelige etter hvert som de nærmer seg/passerer 20 vet jeg imidlertid ikke.

Skrevet

Flotte, nei. Pene og fristende kan dere nok imidlertid være. Men jeg tror jeg ville fått en plagsom farsfølelse hvis jeg skulle gjort noe intimt med en sekstenåring.

Skrevet

Jeg er mann i 40-årene og selvsagt synes jeg det er mange flotte og deilige 16-17-18-19-20-åringer. Og mange jeg kunne tenkt å hatt sex med. Forskjellen ligger i om du gjør noe med det - hva du kan fantasere om og hva du gjør du av det. Og jeg prøver meg jo ikke - like selvsagt.

Om damene her inne forstår det, tviler jeg vel på. Dere mener vel det er ekkelt. Men det kan jeg sannelig leve med. ;o)

• 7 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er da enda ett år til jeg blir 25, likevel, 16 er lovlig så hvorfor ikke. Det finnes ikke bedre enn sex med 16-17 åringer, bare husk å be om leg (ingen under 16).

Skrevet

16 er kun en alder...og ikke modenhet. Hvis de er utviklet til kvinner kan de være flotte å se på...men ikke modne nok mentalt til de store seksuelle opplevelsene...

Skrevet

Ja, jenter på 16 kan være fine og flotte jenter. Men, alderen hadde nok gjort sitt til at jeg hadde ikke klart å gjennomføre noe mer med henne!

Mann - 27 år

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at de kan se flott og fine ut.

De vet å ta seg mye bedre ut enn 16 åringene for 20 år siden, når jeg var på den alderen. Mentalt modne er de derimot ikke, så det "klikker" ikke på den måten.

Men å kn***e vettet av ei slik er jo en drøm. :D

Skrevet

Nå vil jeg anse en 16 åring som et barn fremdeles og ikke ferdig utviklet. Voksne som betrakter 16 åringer som potensielle seksualpartnere, må være umodne og ha en svært underutviklet seksualitet og halv-pedoer. Etter all sansynlighet er de redd for en likeverdig partner på samme alder og dreier tenninga si over mot barn og ungdom.

Med en voksen må de jo forholde seg til en partner som både stiller krav og setter grenser. Ikke alle takler det tydeligvis.

Gjest 40 åring
Skrevet

Selvsagt kan en 16 år gammel jente være både flott og fristende. De har som regel en slank fin kropp, men faste bryster og struttende rompe. De har glatt fin hud, uten rynker og cellulitter og er ofte nysgjerrige når det gjelder sex. Så ja, en 16 åring kan det absolutt være fristende å tenke seg hvordan det vil være å ha sex med. Å gjennomføre det derimot er en annen ting, jeg ville nok fort få følelsen av å utnytte en naiv jente som syntes det var spennende å få oppmerksomhet fra en voksen mann.

Gjest Patrick
Skrevet

Nå vil jeg anse en 16 åring som et barn fremdeles og ikke ferdig utviklet. Voksne som betrakter 16 åringer som potensielle seksualpartnere, må være umodne og ha en svært underutviklet seksualitet og halv-pedoer. Etter all sansynlighet er de redd for en likeverdig partner på samme alder og dreier tenninga si over mot barn og ungdom.

Med en voksen må de jo forholde seg til en partner som både stiller krav og setter grenser. Ikke alle takler det tydeligvis.

Der var moralpolitiet på plass ja! For ikke lenge siden var det regelen snarere enn unntaket at jenter var gift og gjerne til og med hadde barn når man var 16.

Det er ingenting unaturlig med å synes 16-åringer kan være sexy. En 16-åring kan være minst like utviklet som en 18-åring.

Spar oss for det moralistiske feministpjattet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

At en 16 åring kan ha et bra utseende og en flott kropp, javisst. Man kan jo lett se om de er populære blant gutta eller ikke.

Men likevel helt uaktuelt å ha noen omgang med 16 åringer for min del. Det mangler en hel del på det mentale planet, modenhet i forhold til seksualitet osv. Siden jeg nærmer meg 30, så setter jeg nok grensa på rundt 20, helst rundt 22, 23 eller eldre. 20 kunne bare ha gått dersom vedkommende var veldig noen for alderen, noe de færreste er.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For ikke lenge siden var det regelen snarere enn unntaket at jenter var gift og gjerne til og med hadde barn når man var 16.

En 16-åring kan være minst like utviklet som en 18-åring.

Utviklet med former, men overhodet ikke med hjerne, da hjernen ikke er ferdig utviklet før man er 25 år. Frontallappene i hjernen styres og administreres med hensyn til planlegging, gjennomføring og kontroll av hvordan vi oppfører oss.

16 åringer oppfører seg annerledes enn en på 25 år.

Synes at det å få unger når man er 14,15, 16 år er sykelig egoistisk gjort mot det stakkars barnet. Det verste er at de virker stolte over å være mor i så ung alder. Ja, greit, du spredte beina, knullet litt rundt og så ble det en unge av det fordi du var for egoistisk til å tenke på andre enn deg selv, og for dum til å benytte deg av prevansjonsmidler. Oi, så mye å være stolt av.

Førøvrig så er det SÆRE menn som synes 16 åringer er lekre. Det er vel en grunn til at de ikke får drag på damene som er eldre.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Der var moralpolitiet på plass ja! For ikke lenge siden var det regelen snarere enn unntaket at jenter var gift og gjerne til og med hadde barn når man var 16.

Det er ingenting unaturlig med å synes 16-åringer kan være sexy. En 16-åring kan være minst like utviklet som en 18-åring.

Spar oss for det moralistiske feministpjattet.

"For ikke lenge siden"? Vi snakker flere hundre år siden det var vanlig å gifte seg i den alderen i Norge; sen-middelalderen og opplysningstiden. Vanlig giftealder var 15 for jenter og 25 for gutter i senmiddelalderen, men siden har den steget. På den tida var det også en vanlig intellektuell oppfatning at kvinner hadde mindre å bidra med enn med når det gjalt mentale evner. Menn så på konene sine som naive og lettlurte. Kanskje ikke så rart, når de giftet seg med 16åringer, og selv var 10-20 år eldre.

Gjest Satyrica
Skrevet

Jeg er 27 år gammel og synes ikke det finnes noe som er så fristende og deilig som jenter på 16-17. Dere er så søte i ansiktet og har gjerne veldig stramme og fine kropper.

I tillegg er jenter i den alderen ofte mye blidere og hyggeligere enn sure og grinete jenter på 20+. Hvorfor så mange jenter blir hovne og ufordragelige etter hvert som de nærmer seg/passerer 20 vet jeg imidlertid ikke.

Det er nok fordi vi (jenter 20+) har erfaringer med menn og vet at dere kan bite :lur:

Gjest Jente15
Skrevet

Jeg er mann i 40-årene og selvsagt synes jeg det er mange flotte og deilige 16-17-18-19-20-åringer.

Ææææsj altså! En sånn gammal gubbe! >_< Finn deg noen rundt din egen alder a!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er mange menn som er både 10 og 30 år eldre som titter litt, men de vet at det ikke er helt ansett og at jentene sannsynligvis ikke tenner på dem tilbake. Jeg tente på eldre menn selv helt til jeg hadde en seksuell erfaring med en og han var dritdårlig i senga og tenkte kun på seg selv. Da takker jeg meg til unge, moderne menn som tar hensyn til kvinnens lyster og behov.

Det var utrolig mange menn i 40- og 50-årene som siklet på meg da jeg var russ, jeg kunne ikke skjønne hvorfor de syntes at jeg var så supersexy i posete russedress, sliten og uten sminke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...