tullemor456 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Hva skal dere ha med dere i veska? Eller hva glemte du? Det jeg kommer på er: Våtservietter Deo Solpudder Parfyme Neglfil
gulrotkake Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Kleenex eller lommetørkle er vel lurt og? Kan jo tenkes at det kommer en tåre eller to på en slik dag. ;-)
eleit Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Mye det samme, men også lipgloss Så hadde min forlover ekstra sett strømper og tannbørst til meg
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Jeg pakker en sekk jeg skal ha med meg til lokalet, den får ligge i bilen på dagen... Vi skal avgårde på natta, men jeg vet ikke hvor, det er mannen som har ansvaret for bryllupsnatta I selve brudeveska mi kommer jeg til å ha røyk, lighter, mobil, kleenex, lipgloss og kanskje pudder. I sekken min skal jeg ha medisinene mine, klær og sko til dagen etterpå, toalettartikler som tannbørste, shampoo ++, sminkefjerner, morgengaven og et kamera
Spatula Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg hadde, pudder, lipgloss, gnagsårplaster, et lite speil og noen spenner.. Samt penger til taxi om natten. Det var alt jeg trengte
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Jeg hadde kleenex,lipgloss,pudder og paracete i veska til forloveren min. Vi skulle sove hjemme på vår bryllupsnatt så jeg lot mobilen være igjen.
Noli Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Hadde mobilen, lommetørklær, lipgloss, hårspenner, allerginesedråper og -øyedråper, talen min og smertestillende.
Gir Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 (endret) Dette kan jeg tenke meg at jeg skal ha (i en veske som forloveren min får drasse på): Lipgloss Pudder Gnagsårplaster Paracet Frisk Vann Mobil Kamera Tørkepapir Våtservietter Deo Nål og tråd (i tilfelle noe ryker) Spritgelé (til etter 150 håndhilsinger, ja, jeg har bakterie-angst) Allergimedisin Alltid beredt! Endret 9. august 2009 av Gir
Concertina Skrevet 10. august 2009 #10 Skrevet 10. august 2009 Jeg hadde kun leppestift og mobil i veska til min forlover, også hadde hun Kleenex i veska, men trengte det overraskende nok ikke så mye
-Englefjes- Skrevet 10. august 2009 #11 Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg hadde leppestift og lommetørkle i vesken til forloveren min. Resten av sminken lå på et eget rom, så jeg frisket meg litt opp etter middagen. Endret 10. august 2009 av -Englefjes-
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #12 Skrevet 11. august 2009 Lipgloss, eyeliner, mascara, hodepinetabletter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå