Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg våknet i morges merket jeg at jeg hadde vondt på venstre øye, som om jeg holdte på å få sti eller noe.. Har hatt det i hele dag. Nå var jeg nettopp ute i speilet for å se om jeg har hovnet opp, og da så jeg det.. Innerst i kroken (fra nesen), på kanten på den våte linjen inn mot øye er det en... KVISE! Er dette over hode mulig? Jeg har aldri hørt om det før! Jeg stakk hull på den med en nål, for en ting er sikkert.. JEG KNIPER DEN IKKE! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat det som er "sti" på øyet, sjekk det gjerne opp om du ikke tror meg;)

Skrevet
Det er akkurat det som er "sti" på øyet, sjekk det gjerne opp om du ikke tror meg;)

Åh :fnise: jeg har hatt "sti" på øye før, men da har jeg bare hovnet opp og blitt rød.. har aldri fått sånn kviseutseende på det :P begynte å lure litt her ja :sjenert: men hvordan får man dette når man sover da? Trodde dette kom av f.eks mye vind i øynene.. Da jeg var liten brukte vi briller når vi sto på slalom og syklet for å ikke få det.. Jeg tror ikke det er så mye vind på soverommet mitt :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...