Gå til innhold

brystreduksjon


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg planlegger et brystløft med reduksjon, og lurte på om det er noen som vet hvor lenge man vanligvis blir sykemeldt postoperativt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pixie25_*
Skrevet
Jeg planlegger et brystløft med reduksjon, og lurte på om det er noen som vet hvor lenge man vanligvis blir sykemeldt postoperativt?

2 uker sykemeldt, mens du i 6 uker må være forsiktig med å løfte, allt hardt arbeid! men vær forsiktig og ikke bli for tøft... det er bare vondt 2 dager ca, så føles det helt greit lissom... masse lykke til! :)

Skrevet

Det kommer ann på hva slags jobb du har.

Jeg ble operert i april og ble sykemeldt i 4 uker pga aktiv jobb.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...