Morea Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Bare fordi jeg er et nysjerrig vesen egentlig: Var på Sognsvann for å bade og hadde kjole med empireliv over bikinien. Plutselig kjenner jeg en intenst brennende følelse. Og tenker at nå har jeg fått en j glo fra grillen på kjolen min. Sjekker, og ingen store sorte hull. Heldigvis. Og smerten går over nesten med en gang. Går ut og bader, kommer opp igjen og kompisen min sier: herregud du har tre digre stikk på magen, og huden er helt rød. Jeg skjekker, og ja da! En eller annen blodsugende opportunist har mesket seg med huden min. Kommer hjem et par timer etterpå og skal sjekke i speilet hvorvidt jeg fremdeles ser ut som jeg er spedalsk. Borte! Helt borte! Så hva slags mystisk uvesen kunne dette ha vært? Tror ikke veps, for de stikker vel ikke flere ganger vel? Med mindre det var en bad ass vepsepossy. Noen gode ideer til blodsugere som henger rundt på sognsvann?? Spent.
Lilith Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Humlen kan også stikke flere ganger, og stikket blir ofte beskrevet som brennende.
Morea Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 Hm. Var mye vondere enn det, og mer brennende. Vi har masse klegg på hytta i juli. Og da får jeg andre slags bitt fra de også. Mystisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå