Gjest soffy Skrevet 6. august 2009 #1 Del Skrevet 6. august 2009 Nå er det på tide at jeg kommer igang med treninga igjen.. FYSJ! Har ikke trent siden jeg skadet beinet mitt i april! Har ligget masse på sofaen i sommer, deppa og sett på tv-serier.. ARGH! MEN NÅ!! Tar jeg TAK i meg selv, og HIVER meg ut i det!!!! KONTROLLEN SKAL GJENNVINNES :D Litt om meg: Jeg er snart 20 år.Kjæreste. Studerer økonomi. 67 kg hvis ikke mer etter sommerferien og 165cm høy.. Kommer til å skrive om annet enn kun trening og mat. Feel free to read and write DAGEN I DAG.. har vært helt sykt dårlig.. Sånn kostholdsmessig.. Skal skrive ned alt det ekle jeg har spist i dag, bare fordi at jeg skal kunne lese det etterpå, og synes det var enda mer eklere sånn at jeg skjerper meg.. Frokost: Cheerios med mindre sukker. Melk. Mellommåltid: Eple, banan. Båtis Lunch: 4 kyllingpølser med ost og lyst pølsebrød MM: 3 pølsebrød Middag: En bolle med sodd. Ja.. Ikke særlig bra med pølsene og brødet.. Men ellers er det jo ganske OK?! Jeg har i alle fall lest i de gamle iForm-bladene mine og skrevet ned en god del matvarer jeg skal kjøpe på mandag. Masse frukt og grønt, fullkorn osv.. Så skal jeg nok få fart på sakene Må begynne treningen forsiktig pga kneet mitt.. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. august 2009 #2 Del Skrevet 7. august 2009 Hei! Er det sånn at du vil ha kommentar på det du har spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomatsuppe Skrevet 7. august 2009 #3 Del Skrevet 7. august 2009 Hei! Jeg er også helt ny her inne! Lykke til med treningsoppstarten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffy Skrevet 7. august 2009 #4 Del Skrevet 7. august 2009 Hei! Er det sånn at du vil ha kommentar på det du har spist? Hellu! Det kan jeg gjerne få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffy Skrevet 7. august 2009 #5 Del Skrevet 7. august 2009 Hei! Jeg er også helt ny her inne! Lykke til med treningsoppstarten! Tusen takk! Du også! Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffy Skrevet 7. august 2009 #6 Del Skrevet 7. august 2009 JA! I dag har jeg faktisk spist mye bedre mat :D Frokost: Cheerios (den sunne) Herb Tea MM: Måtte ha en cola zero Banan Lunch: 4 brødskiver(!) med leverpostei og krydderost En skål med Moreller Eple Middag: 3 brødskiver med laks fra stabburet (2 porsjonspakninger) En banan Litt nøtter Kveld: 75g melkesjokolade :( Ble litt for kjedelig på jobb Har ikke fått trent noe i dag da.. Men har gått en halvtime til byen da Nå må jeg gå, nå kom kjæresten min på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå