Gå til innhold

bare et spørsmål til dere jenter som spruter:

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

når dere kjenner orgasmen nærme seg, "presser" dere litt før spruten kommer, eller kommer det helt av seg selv?

til dere som har trenet dere opp til å sprute, tok det lang tid og myyye prøving før dere lærte trixet?

Endret av DaYdReAm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg er det ikke en direkte orgasme når jeg spruter.

Jeg presser aldri, det kommer bare og aller mest etter orgasme....

Har egentlig aldri prøvd så hardt, men så filmen til Axel Braun- ble inspirert, og det tok mannen 10 sek å få meg til å sprute.....

Skrevet
når dere kjenner orgasmen nærme seg, "presser" dere litt før spruten kommer, eller kommer det helt av seg selv?

til dere som har trenet dere opp til å sprute, tok det lang tid og myyye prøving før dere lærte trixet?

Litt off-topic

Hvem er det du har som avatar? Han er virkelig kjekk.

Skrevet

minemor: hva heter filmen?

hadde fyren din prøvd dette med andre jenter før? eller fikk han det til med en gang med deg uten å ha prøvd før?

gjest: ja han på avataret mitt er virkelig kjekk;) han heter Gerard Way og er vokalist i bandet my chemical romance.

Skrevet

Jeg må alltid komme minst en gang først, en vanlig, liten orgasme. Når g-punktsorgasmen nærmer seg må jeg bruke mye mer krefter enn ved vanlige orgasmer og presse masse ut og slippe meg helt løs. Jeg gjør grimaser, grynter og spenner hele kroppen - men det er så deilig at jeg blåser i hvordan jeg ser ut. :) Etterpå blir jeg kjempetrøtt og vil bare sove - akkurat som menn ofte blir etter sin utløsning. Så jeg skjønner dem der, det er ikke mulig å styre... Jeg har et par ganger duppet av med mannens pikk i hånda og blitt nødt til å si sorry, vi får fortsette i morgen... Heldigvis har han ikke blitt sur, og så har han fått igjen dagen etter. :yvonne:

Skrevet

Er ikke det at jeg presser ut for å presse ut, men musklene spenner seg slik at det som måtte befinne seg inni har en tendens til å sprette ut :fnise:

Skrevet

Jeg har aldri hatt en vaginal orgasme, men for noen dager lærte jeg meg å sprute.

Hva dette er vet jeg ikke ettersom det verken kommer før, etter eller under en orgasme, men urin er det ikke.

JEg må ha hatt en orgasme ved stimulering av klitoris først da.

Det er godt ....

Jeg "klarte" det første gangen jeg prøvde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...