Gjest jarle-bergen Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 I kveld skal jeg gi henne ultimatumet: Jeg slikker ikke deg mer før du suger meg til jeg kommer. Dette er bare rett og rimelig mener jeg. Begynner hun å sutre, så slår jeg opp.
guttemann Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Tja, man kunne jo selvfølgelig vurdert å spørre kjæresten om hvorfor hun ikke vil før man stiller ultimatum...
Gjest Euforia Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 ...hva? Du gjør det SLUTT med kjæresten din fordi hun ikke vil suge deg? Jeg er enig i at det er rimelig at hun gir tilbake hvis det er hun som har bedt deg om å gjøre det, men å slå opp er vel litt drastisk? Hvis det er du som slikker henne uten at hun ber om deg, synes jeg for så vidt ikke det er så ille. Er det motsatt, synes jeg du skal ta en prat med henne. Jeg hadde i hvert fall blitt ganske overrasket hvis kjæresten min slo opp med meg pga. han ikke respekterte grensene mine.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Blir litt provosert av mennesker som heller vil gjøre drastiske ting som å slå opp, enn å KOMMUNISERE Hvis du virkelig er glad i jenta, bør du gi ho en sjanse til å prate om det. Ho har sikkert en grunn!!! Kan være at ho er engstelig for å ikke kunne suge deg slik at du kommer, eller at ho har veldig dårlige erfaringer fra tidligere. Kanskje noe så enkelt som at ho ikke liker å svelge?!?!?! Er du forresten nøye med hygienen? Er ikke noe stas å suge en som slurver med den, nemlig!!!!!! På den andre sida......gidder du ikke gi ho en sjanse og slår opp i kveld, så er det kanskje det beste for den stakkars jenta di. Da får ho mulighet til å finne en kar som kan KOMMUNISERE!!!!!!
Gjest Gjest_Kjell_* Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 helt enig. Om du slikker bør du forvente litt tilbake. Ikke veldig mye å prate om. Om du er villig til å bruke munnen på henne, men ikke motsatt, betyr det en skjevhet som man over tid ikke kan prate seg ut av. Helt greit at hun har en slik grense, men om det er du som skal krysse grensen hver gang hadde jeg også stukket. God og balansert sex er en viktig basis for et godt forhold.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Det høres litt drastisk ut... Hva med å spørre om hun ikke vil prøve og slikke litt på den, som man gjør med en is? Jeg syntes det var litt skummelt de første par gangene jeg prøvde, heldigvis ga han jeg prøvde det på meg tips og roet meg ned.
Amely Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Det er ingen automatikk i at hun suger deg fordi du slikker henne. Vær glad du får lov. Men for all del slå opp. Du virker ikke som noe å samle på uansett.
Rimmern Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Jeg hadde i hvert fall blitt ganske overrasket hvis kjæresten min slo opp med meg pga. han ikke respekterte grensene mine. Det er ikke lsik det fungerer. Hvis noe er et "must" for at den ene skal ha et tilfredsstillende sexliv, og den andre har "grenser" som hindrer dette, så passer man ganske enkelt ikke sammen seksuellt. Og da er det ikke noe galt i å avslutte forholdet.
aline Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 Det er ikke lsik det fungerer. Hvis noe er et "must" for at den ene skal ha et tilfredsstillende sexliv, og den andre har "grenser" som hindrer dette, så passer man ganske enkelt ikke sammen seksuellt. Og da er det ikke noe galt i å avslutte forholdet. men dersom det er fordi man har dette mustet, så skjønner jeg ikke hvorfor han blander inn "for jeg slikker jo henne"... furt furt. man velger selv hva man ønsker å gjøre og ikke gjøre når det gjelder sex, grenser må respekteres. Dersom man selv har behov den andre ikke klarer å dekke, og disse behovene er større en den kjærligheten man har for vedkommende, for all del, slå opp! For begges del!! hadde jeg hatt problemer med å suge, og min liksom kjære hadde kommet med ultimatumet at enten suger jeg eller han stikker, så hadde jeg ærlig talt åpna døra for ham og hjulpet ham ut!
Strix Skrevet 7. august 2009 #13 Skrevet 7. august 2009 (endret) Det er ikke lsik det fungerer. Hvis noe er et "must" for at den ene skal ha et tilfredsstillende sexliv, og den andre har "grenser" som hindrer dette, så passer man ganske enkelt ikke sammen seksuellt. Og da er det ikke noe galt i å avslutte forholdet. Jeg må si meg litt enig med Rimmern, hadde nok vurdert forholdet mitt om sexlivet bare var halvbra. Hadde nok snakka med partneren først og prøvd å finne en løsning, men om det ikke var en sjanse for noen endringer etterhvert så ville jeg også vurdert å gå... Om en mann aldri ville ha slikket meg, vel da hadde det vært et savn i min hverdag. Endret 7. august 2009 av Strix
Gjest Gjest_ninen_* Skrevet 7. august 2009 #14 Skrevet 7. august 2009 Hadde ALDRI kunnet vært sammen en som ikke gikk ned på meg, spiller ingen rolle hvorfor han ikke ville, det er såpass viktig for meg å ha et åpent og godt seksualliv, kunne ikke levd med en som ikke følte det på samme måte. Skjønner ikke hva grunnen til at hun ikke vil suge er, når du tydeligvis har slikket henne og hun nyter det.. :-p Da er man bare kjip i mine øyne
Gjest Lina lyst Skrevet 7. august 2009 #15 Skrevet 7. august 2009 Det kan jo hende at du ikke smaker godt... Ikke vondt ment altså. Men ut ifra hva du har spist og/eller drukket så kan du smake forskjellig (det gjelder jenter også). SNAKK OM DET!!! Kan hende det er en veldig enkel forklaring på dette. Og at den forklaringen IKKE er at hun plutselig ikke liker å suge deg lenger. I tillegg så går behov og lyster opp og ned til tider.
Fjesingen Skrevet 7. august 2009 #16 Skrevet 7. august 2009 ...hva? Du gjør det SLUTT med kjæresten din fordi hun ikke vil suge deg? Jeg er enig i at det er rimelig at hun gir tilbake hvis det er hun som har bedt deg om å gjøre det, men å slå opp er vel litt drastisk? En burde vel i utgangspunktet ikke bli sammen med slike...
Gjest Mann 42 Skrevet 7. august 2009 #17 Skrevet 7. august 2009 En burde vel i utgangspunktet ikke bli sammen med slike... Nei kjør på nå og still krav! Helt enig med deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg slått opp med henne og anskaffet meg en brud fra et tidligere østblokkland eller noe.De er dypt seriøst på leting etter en snill norsk mann (og du skal selvsagt være snill med henne), og de er både flinke til å suge og å gjøre husarbeid.
Gjest Euforia Skrevet 7. august 2009 #18 Skrevet 7. august 2009 Nesten mer latterlig å bli sammen med ei utenlandsk dame bare fordi hun er god til å gjøre husarbeid og suge enn å slå opp med kjæresten sin fordi hun ikke vil suge, spør du meg.
Rimmern Skrevet 7. august 2009 #19 Skrevet 7. august 2009 Mann 42: Gratulerer med ukens hittil mest lavpannede innlegg. Det er riktignok to dager igjen av uken, men jeg tviler sterkt på at noen klarer å skrive noe mer uintelligent enn det du vartet opp med der. Så, på forhånd - med en mikroskopisk reservasjon - gratulere som ukens vinner.
Marblecake Skrevet 7. august 2009 #20 Skrevet 7. august 2009 Mann 42: Gratulerer med ukens hittil mest lavpannede innlegg. Det er riktignok to dager igjen av uken, men jeg tviler sterkt på at noen klarer å skrive noe mer uintelligent enn det du vartet opp med der. Så, på forhånd - med en mikroskopisk reservasjon - gratulere som ukens vinner. Jeg tok det han sa som sarkasme......... Mulig jeg overvurderer han her men.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå