Gå til innhold

Bra spill!!


Kreps

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei nå går jeg en tur på verandaen og tar en røyk, må kjøle ned hodet litt tror jeg for jeg får ikke dyttet ned mer av det jeg har i hvert fall i den doen. Og så jeg som hater å stå fast slik... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, når du har snakket med hun du skal date, så sier hun noe om "what? do I look like the tiki-god or something?" Så snakker du med tiki-guden etter du har vært i Goth Room, så går du til bartenderen etterpå og få en oppskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så må du huske å gi Ponnien til denne Rave-jenta' date=' så får du den lysende tingen hennes. ;)[/quote']

Yepp den har jeg.

Jeg begynner og bli trøtt, men kan jo ikke legge meg før jeg har avsluttet spillet.

Kan du hjelpe meg litt til? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå henger jeg ikke så langt etter:D:D:D Jeg fant kanelet på det bordet inne i Gothrommet, det bordet der tegneren/skriveren eller den sitter. Og mikseren hos den fæle metallmannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha' date=' nå henger jeg ikke så langt etter:D:D:D Jeg fant kanelet på det bordet inne i Gothrommet, det bordet der tegneren/skriveren eller den sitter. Og mikseren hos den fæle metallmannen.[/quote']

hvem er metallmannen? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med den svære sikkerhetsnålen i hodet. Ved siden av hun jenta man skal få en date med. Man må gi ham en sånn strips greie, husker ikke hvilken av smakene jeg ga ham men han ble så glad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...