Gjest Gjest_Sommerro_* Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hei på dere! Jeg har vært litt rundt omkring i sommer. Syden besøker jeg også, men ikke når det er sommer her i landet Stoppet for overnattint i Østersund,- en nydelig fin liten by som ligger ved Storsjøen. De rigget opp til festival i parkområdet ved sjøen når vi var der. Men,- de stengte alle øl-kraner på pubben kl 12:00!!! Oi, oi, det var vel ikke akkurat som vi trodde!!? Vi trodde jo at svenskene var så liberale!!!?? Her hjemme, i byen stenger øl-kranene kl 02:00 midt i uka, og likevel er det en stor samfunnsdebatt i avisene lokalt om "tante-mentalitet", "vi-bestemmer-når-du-skal-legge-deg" etc... Jeg kunne fint tilpasset meg stenging kl 12:00 jeg......må bare gå ut på byen litt tidligere da!! Kunne du tenkt deg det?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Det blir litt for tidlig for meg, ja. Må jo starte vorspielet ved frokosten da, om man skal rekke ut på byen til 12.00.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Det blir litt for tidlig for meg, ja. Må jo starte vorspielet ved frokosten da, om man skal rekke ut på byen til 12.00. Fnis
Gjest Gjest_Sommerro_* Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Det blir litt for tidlig for meg, ja. Må jo starte vorspielet ved frokosten da, om man skal rekke ut på byen til 12.00. Det var litt tidlig for meg også! Klokka var fem minutt over 12 (24:05), da jeg gikk i baren for å bestille en runde. En absolutt fin tid å bestille noe som "sitter litt",- tenkte jeg. Neeeiiida....da hadde han bare Polly-peanutter å selge!!! Men, men...jeg kan tilpasse meg jeg..
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Mellom 12.00 og 24.05 er det 12 timer og fem minutter.
Gjest imli Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Regner med du mener kl 00.00 Ja, for min del hadde det vært helt i orden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå