Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg reiser til Canada i morgen tidlig, og der er ikke selexid vanlig i bruk. Siden jeg får svært raskt kraftig UVI (4-5 timer fra første symptom til jeg blør og har smerter som setter meg mer eller mindre ut av spill) har jeg fått medisiner til å alltid ha med meg og jeg kommer til å ta med meg en pakke. Kan dette føre til problemer? Mitt navn er på pakken, men jeg har ikke noe mere papirer og resepten er borte.
super-ida Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 jeg har alltid selexid med meg på ferie "just in case" og har aldri hatt noe problem med det.... men heller aldri hatt det i håndbaggasjen da....
Gjest TS Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Hm. Der sier du noe. Men jeg har kun håndbagasje med meg, og pakker ikke om hele opplegget og betaler en formue pga en tablettpakke. Forbasket at jeg ikke kom på dette før.
Sia444 Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Jeg har ikke reist til Canada, men ofte i Europa med medisiner i håndbagasjen. Jeg har aldri blitt stoppet og blitt tatt fra medisiner, ingen har heller spurt hva det er jeg har med meg.
Gjest TS Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Jeg har ikke reist til Canada, men ofte i Europa med medisiner i håndbagasjen. Jeg har aldri blitt stoppet og blitt tatt fra medisiner, ingen har heller spurt hva det er jeg har med meg. Ja, og dette er antibiotika, og ikke noe "morsomheter". Bør gå greit tror jeg. Hadde vært mer stresset om det var USA egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå