Gå til innhold

Vaskehjelp?

Fremhevede innlegg

Gjest Chiffon
Skrevet

Jeg vil ha vaskehjelp, mannen vil ikke. Han mener det er flaut, jeg mener det er fantastisk.

Jeg vil gjerne ha vaskehjelp to ganger i måneden som vasker gang, stue, kjøkken og bad. Bord, benker og speil.

Hvor flaut er dette da? Og kom gjerne med argumenter for at det ikke er flaut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer egentlig på argumentasjonen for hvorfor det skal være flaut?

Jeg ønsker det samme selv jeg.

Tenk så godt å komme hjem fra jobb til et skinnende rent hus.

Er verd hver krone spør du meg:)

Skrevet

Flaut???

Nei jeg har hatt vaskehjelp i 2 år nå og har aldri tenkt på ordet flaut. Det er kjempedeilig å komme hjem til rent hus og det er en stor hjelp i hverdagen.

Har aldri angret ett sekund.

Skrevet

Flaut er det siste jeg tenker om å ha vaskehjelp.

Tenk så deilig å komme hjem til et rent hus da :)

Et godt argument må jo være at det blir ingen diskusjon om hvem som skal gjøre hva av husarbeid :)

Skrevet

Det er vel ikke flaut, Her var det mannen som ymtet frempå at vi godt kunne få det, men jeg syntes det hørtes for gale ut, som tross alt er hjemme om dagen, siden jeg jobber om natten, og har en del fri. Men merker jo det at de ukene jeg jobber 4 netter, er jeg ikke opplagt til å gjøre så mye husarbeid i friperioden...så det skal vurderes skikkelig her og..

Gjest emmeline
Skrevet

Synes overhodet ikke at det er flaut. Den dagen vi kjøper et større hus skal vi ha vaksehjelp en gang i uken, kjenner flere som har det. Begge er i full jobb, så det hadde vært deilig med noen som kom og tok en ordentlig vask for oss.

Gjest Gjest_JustMe_*
Skrevet

Overhodet ikke flaut! Måtte være helt nydelig!

Dere som har/har hatt vaskehjelp; hva betaler dere? Timebetaling eller pr. gang?

Vurderer sterkt dette selv :-)

Hvis mannen din ikke vil...betyr det at han selv er villig til å ta det?? ;-) I såfall..Go for it ;-) Gratis også..hihi

Skrevet
Overhodet ikke flaut! Måtte være helt nydelig!

Dere som har/har hatt vaskehjelp; hva betaler dere? Timebetaling eller pr. gang?

Vurderer sterkt dette selv :-)

Hvis mannen din ikke vil...betyr det at han selv er villig til å ta det?? ;-) I såfall..Go for it ;-) Gratis også..hihi

Vi benytter en vaskehjelp som er selst.næringsdr. Vi betaler 225 kr timen eks. mva. Det er verdt eneste krone, og jeg gir blaffen i om hun ser rotet og møkka vår! kan hvertfall garantere at vi aldri krangler om husarbeidet her (noe som er tilfellet i maaaange andre hjem!)

Hadde vaskehjelpen løpt rundt til alle vi kjenner og fortalt detaljer om hjemmet vårt, hadde jeg byttet henne ut med en annen. Men å være uten hjelp i huset - Aldri!!!

Skrevet

Har hatt vaskehjelp og både jeg og samboer synes det er litt flaut, men vi står for det like fullt.

Det vi er klare på, er at det ikke blir noe vaskehjelp når vi får barn, vi ønsker ikke at barna skal læres opp til at de ikke trenger å gjøre noe hjemme.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan dere gjør det hos dere, men jeg hadde nok sagt at når det er min tur til å vaske gulvet betaler jeg noen andre for det, så får mannen gjøre som han selv vil når det er hans tur til å vaske

Skrevet
Har hatt vaskehjelp og både jeg og samboer synes det er litt flaut, men vi står for det like fullt.

Det vi er klare på, er at det ikke blir noe vaskehjelp når vi får barn, vi ønsker ikke at barna skal læres opp til at de ikke trenger å gjøre noe hjemme.

Å ha vaskehjelp betyr ikke at barna ikke skal gjøre noe hjemme. Du kan jo feks ha vaskehjelp mens barna er små, men heller betale dem for å gjøre jobben når de blir eldre. Da lærer de å jobbe for pengene. Og mens de er yngre er det nok av oppgaver barna kan hjelpe til med, det er mer som må til for å holde et hus rent og fint enn vasking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...