Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #1 Skrevet 5. august 2003 Ikke les om du ikke vil vite hvem han velger til slutt, men jeg vet tra lalalalala Jen er den heldige vinner av ungkaren III
Thea Skrevet 5. august 2003 #3 Skrevet 5. august 2003 Nå var det jo ikke meninga jeg skulle vite det allerede da :-? Men puuuuhhhh, så godt det ikke ble Tina fab. ja.Hun er ei skikkelig kråke Og det er hun med laaaaangt mørkt hår også, hun blir da så sur hele tiden :o Jeg heia på Jen jeg.Pen jente,selv om hun har noe "bitchy" over seg
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #5 Skrevet 5. august 2003 http://www.andrewfirestone.com/meet_andrew.html her er et bilde av dem sammen, så kan du se selv den beste vinner tydeligvis, for jeg likte Jen best også
birgitte242 Skrevet 5. august 2003 #6 Skrevet 5. august 2003 Helt enig, Jen var den av de siste jeg likte best.
:-) anna Skrevet 5. august 2003 #7 Skrevet 5. august 2003 jaja... så lenge det ikke ble snobbedama eller ho modell-dama så. får følge med litt til for å se om hun er hyggelig.
Montezuma Skrevet 5. august 2003 #8 Skrevet 5. august 2003 ååååååååååneeeeeiiiiiiii! Jeg VILLE jo IKKE vite det!!!!!! Men tror du jeg klarte å la vær å titte da............. Selvdisiplin er noe herk! Men Jen var ikke min favoritt, nei.......... Men så er ikke Andrew drømmemannen heller, da.
punkyB Skrevet 5. august 2003 #9 Skrevet 5. august 2003 Jeg må avsløre at jeg følger med på dette ..... Er jo ganske betegnende for fyren at han kunne se et koneemne hos alle de 6 siste. Ganske totalt 6 forskjellige damer - så hva han egentlig ser etter må jo gudene vite. Hverken Christina , Kitrsten eller Tina tror jeg var den rette for han fordi de er altfor sterke. Jen virker som ganske behagelig, snill og grei så derfor var hun et godt valg. Den beste hadde kanskje vært hun drukkenbolten - A et eller annet - passe pen og enkel.
Miew Skrevet 6. august 2003 #10 Skrevet 6. august 2003 Når er det forresten den norske ungkaren begynner ?
Eowyn Skrevet 6. august 2003 #11 Skrevet 6. august 2003 Visste det for lenge siden jeg også, finner jo ut alt mulig på nettet nå for tiden:) Var bra han holdt seg langt unna Tina "Fab" og Kirsten...de to var noen skikkelige berter, ganske så blåst i huet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå