Gå til innhold

Baggy jeans på jenter.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Misty_*
Skrevet

Jeg synes det er kult. Baggy jeans med en litt trang topp til, og kule sko :)

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns det er kult hvis man kler det, men det passer ikke min kroppsform. Man må være ganske så slank og ikke ha særlig store pupper for å få til den stilen syns jeg.

Skrevet

Jeg synes det kan være ganske så kult :jepp:

Men det kommer litt an på hvem som har det på seg.

Gjest Shelob
Skrevet

Jeg har prøvd, kule Levis bukser, men gir opp nå, etter 1,5 år. Hatt de på 3 ganger og har følt meg som en sekk med poteter! Tror nok også at det passer best på jenter med guttekropp.

Skrevet

Kult hvis man er sånn rimelig slank. Baggy jeans på overvektige jenter ser ikke bra ut synes jeg.

Skrevet

Jeg synes det kan være kult ja. Men da må man være ganske nøye på hvilken topp man tar på. Er toppen også litt stor blir man fort seende ut som en sekk.

Skrevet

Det er særdeles sjelden jeg syns baggy jeans ser bra ut uansett fasong på den som bærer den typen bukser ;)

Skrevet

Jeg synes det kommer an på jenten som bærer klærene. Jeg synes det kan være kult på noen, og veldig ukult på andre.

Skrevet

Jeg er igrunn enig med de fleste. Det kan være en tøff look for enkelte, men det er ikke noe som passer for alle. Hvis man ikke har særlig med former, kan det være en kul stil. :Nikke:

Skrevet (endret)

Hender jeg går i det. Selv syns jeg det er lekkert og kult!

Hva andre syns bryr jeg meg lite om.

Endret av TipsyTopsy
Skrevet

Oppskriften er ikke bare å ikke ha former, det har sykt mye å si hva slags kropp man har. Jeg er høy og tynn uten former, har egentlig ganske 'fresh' stil, men hvis jeg prøver meg på litt baggy bukser (kvinnelige og som jeg ser på andre jenter at de ser dødsfine ut i) så ser jeg ut som en tenåringsgutt. :)

Jeg synes det er veldig fint på litt lave jenter med veltrent kropp og passe feminin stil ellers.

Skrevet

Synes det er veldig kult, elsker baggy jeans. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Chiffon
Skrevet

Jeg er uenig med flertallet. Jeg synes man må ha litt rumpe for å forsvare stilen, ellers ser man fort ut som en guttunge.

Skrevet

På unge jenter med lite former passer det fint, selv om jeg synes stilen i seg selv ikke er noe særlig. Men på kvinner med mer former, er det ikke pent. Det er heller ikke pent på "eldre" kvinner (altså når de begynner å komme et stykke opp i 20-åra og eldre), uansett hva slags kroppsform de har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...