Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #241 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, du har sikkert rett i at de aller fleste norske damer er kronisk opptatt i alderen 35-40 år. Og er de ikke opptatt i et parforhold, så er de som regel uansett opptatte med mindreårige barn. Akkurat dette problemet kan jeg nå ALT om og litt til! Nja...ikke om man vet hvor man skal lete! Jeg jobber i et ganske stort selskap, med mange ansatte, og jeg vet om mange kvinner i alderen 30-40, som er single og ikke har barn. De har selvsagt erfring fra forhold/samboerskap, men har vært single i en periode på de siste 2-7 årene. Vet at enkelte selvsagt dater/har hatt affærer/flings i mellomtiden, men single er de. Vet at flere er komfortable med å være single: de jobber, har en fin fritid og tenker ikke så mye over at de ikke har kjæreste (bortsett fra i julen og når ferier skal planlegges!) De er pene og attraktive.- de har humor og de er single uten barn. Så da må du bare finne de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 16. januar 2010 #242 Del Skrevet 16. januar 2010 Menn sier ofte i media at anoreksitynne jenter som Kate Moss ikke er attraktivt for menn. Men du sier her at du liker slike jenter? Kan du bytte ut avataren din? Den er ikke kjekk. Det jeg skrev var jo heller at jeg mente at man burde unngå de tynneste russiske damene, fordi de er noen skikkelig bitcher. Personlig kan jeg ikke fordra veldig tynne damer uansett. Jeg tror rett og slett at menn som liker anoreksitynne damer egentlig er skaphomser. Avataren er en tegning jeg laget til ære for en debattant som drapstruet en person fordi den personen hadde meg på MSN lista si. Har ikke tenkt å bytte den ut med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 16. januar 2010 #243 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, jeg syns det er viktig å ikke overdrive når jeg beskriver meg selv vettu Men det var jo synd for deg at du ikke bor på Østlandet da Hmmm, eller synd for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxylady Skrevet 16. januar 2010 #244 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei og nei. En tragedie at jeg ikke bor på østlandet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #245 Del Skrevet 16. januar 2010 Nja...ikke om man vet hvor man skal lete! Jeg jobber i et ganske stort selskap, med mange ansatte, og jeg vet om mange kvinner i alderen 30-40, som er single og ikke har barn. De har selvsagt erfring fra forhold/samboerskap, men har vært single i en periode på de siste 2-7 årene. Vet at enkelte selvsagt dater/har hatt affærer/flings i mellomtiden, men single er de. Vet at flere er komfortable med å være single: de jobber, har en fin fritid og tenker ikke så mye over at de ikke har kjæreste (bortsett fra i julen og når ferier skal planlegges!) De er pene og attraktive.- de har humor og de er single uten barn. Så da må du bare finne de! Joda, problemet er alltid å få kontakten med den rette, og ikke minst vite at hun virkelig er det. Og som du sier så er nok mange av disse single damene hovedsaklig opptatte med seg selv og sin yrkeskarriere. Og det syns ikke jeg er spesielt attraktivt i ei dame. Jeg mener ikke at dama ikke kan jobbe etc., men det å gjøre karriere kan ikke være det viktigste i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 16. januar 2010 Hmmm, eller synd for deg Tja, gudene vet. Kan du ikke bare flytte hit da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #247 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei og nei. En tragedie at jeg ikke bor på østlandet:-) Ja, dakkars deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 16. januar 2010 Det jeg skrev var jo heller at jeg mente at man burde unngå de tynneste russiske damene, fordi de er noen skikkelig bitcher. Personlig kan jeg ikke fordra veldig tynne damer uansett. Jeg tror rett og slett at menn som liker anoreksitynne damer egentlig er skaphomser. Avataren er en tegning jeg laget til ære for en debattant som drapstruet en person fordi den personen hadde meg på MSN lista si. Har ikke tenkt å bytte den ut med det første. Ikke alle som er like gode i hue, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #249 Del Skrevet 16. januar 2010 Det jeg skrev var jo heller at jeg mente at man burde unngå de tynneste russiske damene, fordi de er noen skikkelig bitcher. Personlig kan jeg ikke fordra veldig tynne damer uansett. Jeg tror rett og slett at menn som liker anoreksitynne damer egentlig er skaphomser. Avataren er en tegning jeg laget til ære for en debattant som drapstruet en person fordi den personen hadde meg på MSN lista si. Har ikke tenkt å bytte den ut med det første. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #250 Del Skrevet 16. januar 2010 Joda, problemet er alltid å få kontakten med den rette, og ikke minst vite at hun virkelig er det. Og som du sier så er nok mange av disse single damene hovedsaklig opptatte med seg selv og sin yrkeskarriere. Og det syns ikke jeg er spesielt attraktivt i ei dame. Jeg mener ikke at dama ikke kan jobbe etc., men det å gjøre karriere kan ikke være det viktigste i livet. forstår egentlig ikke hva du mener....for disse damene jobber i et stort selskap, ja, men de jobber og er single: de må jo forsørge seg selv?! Du kaller de "karrierekvinner", men alt de gjør er å forsørge seg selv ved å jobbe hver dag. Det må de jo, de er single og de må tenke på sin egen pensjonsopptjening og poeng, spesielt etter den nye pensjonsordningen, som gjør at single kvinner kommer (om mulig) ennå mer dårlig ut enn før! Det ville jo være synd om dagens menn har krav om en single kvinne i 30-årene som ikke jobber: hvor skal hun få inntekt fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 16. januar 2010 #251 Del Skrevet 16. januar 2010 Tja, gudene vet. Kan du ikke bare flytte hit da? Klart jeg kan. Tror jeg begynner å pakke med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 16. januar 2010 Klart jeg kan. Tror jeg begynner å pakke med en gang Du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 16. januar 2010 #253 Del Skrevet 16. januar 2010 Du kommer ikke til å angre! Tror ikke jeg heller. Er forresten ferdig å pakke. Tar bare med meg blien, tannbørst og penger. Kommer langt med det. Resten kan jeg kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) forstår egentlig ikke hva du mener....for disse damene jobber i et stort selskap, ja, men de jobber og er single: de må jo forsørge seg selv?! Du kaller de "karrierekvinner", men alt de gjør er å forsørge seg selv ved å jobbe hver dag. Det må de jo, de er single og de må tenke på sin egen pensjonsopptjening og poeng, spesielt etter den nye pensjonsordningen, som gjør at single kvinner kommer (om mulig) ennå mer dårlig ut enn før! Det ville jo være synd om dagens menn har krav om en single kvinne i 30-årene som ikke jobber: hvor skal hun få inntekt fra da? Jada, det jeg mener er at damer som jobber for å leve er bra og bare positivt Men jeg ville aldri hatt ei dame som lever for å jobbe - altså gjøre karriere og dermed bruke altfor mye tid på jobben. Endret 16. januar 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 16. januar 2010 #255 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvor gammel er du selv, Steinar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 16. januar 2010 #256 Del Skrevet 16. januar 2010 Og hva bruker du fritiden din til? (Jeg ser på dette som en slags kontaktannonse og lurer på hvem du er. Som menneske.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror ikke jeg heller. Er forresten ferdig å pakke. Tar bare med meg blien, tannbørst og penger. Kommer langt med det. Resten kan jeg kjøpe. Godt! Da venter jeg deg i kveld Her blir det skikkelig romantikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #258 Del Skrevet 16. januar 2010 Klart jeg kan. Tror jeg begynner å pakke med en gang Kjekt å bli forsørget og stelle med huset til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #259 Del Skrevet 16. januar 2010 Jada, det jeg mener er at damer som jobber for å leve er bra og bare positivt Men jeg ville aldri hatt ei dame som lever for å jobbe - altså gjøre karriere og dermed bruke altfor mye tid på jobben. Så når du her får høre at det i store selskaper finnes single damer uten barn som både ser lekre ut og er hyggelige, syns ikke du det virker interessant, fordi de jobber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #260 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Og hva bruker du fritiden din til? (Jeg ser på dette som en slags kontaktannonse og lurer på hvem du er. Som menneske.) Jeg er 40+. Tiden går fort! Nja, vi får vel vente med kontaktannonsene til februar tenker jeg. Btw, jeg tror ikke du er naboen min - jeg håper i hvert fall ikke det! Endret 16. januar 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg