Gå til innhold

Jeg vil ha denne dama!

Steinar40

Anbefalte innlegg

Er du gift? :briller2:

Det kunne jo hende at du startet en tråd "for moro skyld" for å sondere terrenget etter 20 med kona?

20 år skulle det stå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne jo hende at du startet en tråd "for moro skyld" for å sondere terrenget etter 20 med kona?

Typisk menn å gjøre slikt ja....eller han har en vamskelig ex fra fortiden som lusker i buskene med at hun angrer på skilsmissen og barna har begynt å bli store..vanskelige valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk menn å gjøre slikt ja....eller han har en vamskelig ex fra fortiden som lusker i buskene med at hun angrer på skilsmissen og barna har begynt å bli store..vanskelige valg.

Og jeg har ingen barn etter skillsmisse. Derimot er det ei dame In Real Life som jeg ikke har fått kvitta meg helt med ennå. Men alt tyder i dag på at det går den veien snart. På den annen side så er ho totalt uberegnelig, men det er vel alle damer, så det vet vel dere alt om hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Du er ca 35-40 år og innfødt norsk kvinne. Du bor på Østlandet.

Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med.

Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe

Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold.

Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig.

Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc.

Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte.

Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger.

Og sist men ikke minst - du liker masse kosing og nussing og sex :hjerter:

Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså ;) hehe

Hei Steinar

Jeg er ikke logget inn på forumet. Er liksom ikke min greie.

Har imidlertid lest en del her, men aldri skrevet.

Etter en tid har jeg klart å orientere meg rundt og har funnet frem dette etter å ha funnet din profil.

Liker deg faktisk. Liker dine grunnprinsipper som kommer frem her i din første logg.

Bare synd jeg ikke er noen år eldre enn det du skisserer.

Da jeg ikke er registrert kan jeg ikke skrive PM til deg. Derfor dette.

Ønsker deg alt godt.

Våger skrive dette etter et par glass vin. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Steinar

Jeg er ikke logget inn på forumet. Er liksom ikke min greie.

Har imidlertid lest en del her, men aldri skrevet.

Etter en tid har jeg klart å orientere meg rundt og har funnet frem dette etter å ha funnet din profil.

Liker deg faktisk. Liker dine grunnprinsipper som kommer frem her i din første logg.

Bare synd jeg ikke er noen år eldre enn det du skisserer.

Da jeg ikke er registrert kan jeg ikke skrive PM til deg. Derfor dette.

Ønsker deg alt godt.

Våger skrive dette etter et par glass vin. :rødme:

Beklager, mente noe år YNGRE. (Var nok de vinglassene) :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har ingen barn etter skillsmisse. Derimot er det ei dame In Real Life som jeg ikke har fått kvitta meg helt med ennå. Men alt tyder i dag på at det går den veien snart. På den annen side så er ho totalt uberegnelig, men det er vel alle damer, så det vet vel dere alt om hehe

Alt tyder på at du er som menn flest: dere avventer og ser an om hun virkelig vil ha deg, og vil hun ikke det finner dere en ny. Men inntil dama har bestemt seg (kan ta 10 år), venter dere, klar som et egg.

Ta et hint mann. Hun er ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yes!!!!!&#33

Å yes Steinar40, pliiiiiiiiiis. Sondere terrenget er morsomt! :jepp:

Skal du bli kjent med Gud, må du bli kjent med Jesus først. :)

Så godt som det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt tyder på at du er som menn flest: dere avventer og ser an om hun virkelig vil ha deg, og vil hun ikke det finner dere en ny. Men inntil dama har bestemt seg (kan ta 10 år), venter dere, klar som et egg.

Ta et hint mann. Hun er ikke interessert.

Vel, du har sikkert et poeng her, men det har ikke tatt 10 år ennå heldigvis!

Men dette har vært en ekstremt spesiell og praktisk vanskelig situasjon uten at jeg skal gå inn i det her.

Jeg er en type som prøver å holde det jeg lover i livet, men dette har nå gått altfor langt.

Etter denne måneden (januar) så er i hvert fall ikke jeg klar som noe egg lenger - det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, mente noe år YNGRE. (Var nok de vinglassene) :nei:

Ja, vin kan være skumle greier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å yes Steinar40, pliiiiiiiiiis. Sondere terrenget er morsomt! :jepp:

Sondere terrenget morsomt? :glare:

Det gidder jeg ikke! Jeg er bare ute etter den rette dama og alt annet er bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innfødt norsk kvinne.

Hvorfor det egentlig? Det ene kravet gjør jo at dette blir nesten umulig å finne, mens det hadde vært lett hadde det ikke vært for det? Jeg mener selvfølgelig ikke at det ikke finnes bra norske damer, men de har en lei tendens til å være kronisk opptatt i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det egentlig? Det ene kravet gjør jo at dette blir nesten umulig å finne, mens det hadde vært lett hadde det ikke vært for det? Jeg mener selvfølgelig ikke at det ikke finnes bra norske damer, men de har en lei tendens til å være kronisk opptatt i den alderen.

Ja, du har sikkert rett i at de aller fleste norske damer er kronisk opptatt i alderen 35-40 år.

Og er de ikke opptatt i et parforhold, så er de som regel uansett opptatte med mindreårige barn. Akkurat dette problemet kan jeg nå ALT om og litt til!

Så det er vanskelig, ja.

Jeg ser ikke ned på norske menn som finner seg ei utenlandsk dame. Jeg mener da skikkelige og seriøse menn, som ikke behandler ho som dritt selvfølgelig. Men det finnes relativt store utfordringer på dette området når det gjelder muntlig/skriftlig språk, utdannelse og kultur (inkl. klima og religion). Dessuten er det vel en viss andel av slike kvinner som har en noe uheldig bakgrunn fra hjemlandet - for å si det sånn.

Og i tillegg er det jo ikke minst smak og behag. Jeg må bare innrømme at min personlige smak når det gjelder kvinners utseende i hovedsak betyr kvinner av europeisk (norsk) opprinnelse med lys hud. Jeg er jo en mann av samme type selv, så jeg antar at det da er det vanligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Womanwoman

Hei Steinar - Mira369 her (gadd ikke logge meg på). Hvordan går det med deg og denne dama du opptok kontakten med for noen måneder siden?

Forøvrig må jeg knegge godt når jeg leser beskrivelsen av hvordan ei dame må være for deg. Jeg ser meg nemlig på bølgelengde med deg i mange av innleggene dine, men er vel stikk motsatt av alt du begjærer (bortsett fra alder, høyde og vekt *haha*) :) Er uansett gift jeg da, så var ikke slik ment.

Kom igjen. Hva skjer? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Steinar - Mira369 her (gadd ikke logge meg på). Hvordan går det med deg og denne dama du opptok kontakten med for noen måneder siden?

Forøvrig må jeg knegge godt når jeg leser beskrivelsen av hvordan ei dame må være for deg. Jeg ser meg nemlig på bølgelengde med deg i mange av innleggene dine, men er vel stikk motsatt av alt du begjærer (bortsett fra alder, høyde og vekt *haha*) :) Er uansett gift jeg da, så var ikke slik ment.

Kom igjen. Hva skjer? :popcorn:

Ja, jeg skal i hvert fall holde meg lenger enn langt unna gifte kvinnfolk!!!

Nei, det skjer ingenting spennende. Ho har fått klar beskjed om å bestemme seg innen denne måneden. Skjer ikke det, så kutter jeg henne ut for godt og går videre i livet uten henne. Jeg gjør nå ingenting og kommer ikke til å kontakte henne igjen. Jeg har ikke bruk for noen som ikke klarer å bestemme seg - uansett hvor gode grunner det måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg er det jo ikke minst smak og behag. Jeg må bare innrømme at min personlige smak når det gjelder kvinners utseende i hovedsak betyr kvinner av europeisk (norsk) opprinnelse med lys hud. Jeg er jo en mann av samme type selv, så jeg antar at det da er det vanligste.

Da har du jo de russiske også. Det går fint det om du bare unngår de aller peneste og tynneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da har du jo de russiske også. Det går fint det om du bare unngår de aller peneste og tynneste :)

Jo, det finnes sikkert mange bra damer i Russland forsåvidt. Men da har vi problemene med muntlig/skriftlig språk, utdannelse og kultur.

Og jeg har vel ikke helt gitt opp alle norske kvinner ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor på Østlandet.

Ikke nok med at det du beskriver passer meg godt, men at beskrivelsen av deg selv var så perfekt for det jeg leter etter, ja den kunne ikke vert bedre :biggrin:

Synn jeg ikke bor på Østlandet. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn sier ofte i media at anoreksitynne jenter som Kate Moss ikke er attraktivt for menn. Men du sier her at du liker slike jenter?

Kan du bytte ut avataren din? Den er ikke kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at det du beskriver passer meg godt, men at beskrivelsen av deg selv var så perfekt for det jeg leter etter, ja den kunne ikke vert bedre :biggrin:

Synn jeg ikke bor på Østlandet. Haha

Ja, jeg syns det er viktig å ikke overdrive når jeg beskriver meg selv vettu ;):ler:

Men det var jo synd for deg at du ikke bor på Østlandet da :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...